preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Abuse služba

  • 1. Što je CARNet Abuse služba?
  • 2. Tko su korisnici Abuse službe?
  • 3. Koja su osnovna načela rada CARNet Abuse službe?
  • 4. Kako kontaktirati CARNet Abuse službu?
  • 5. Na koji način CARNet prikuplja prometne podatke svojih korisnika?
  • 6. Koje vrste incidenata prijaviti Abuse službi?
  • 7. Kojoj Abuse službi treba prijaviti incident?
  • 8. Što treba sadržavati prijava?
  • 9. Što su to vremenske zone i kako se definiraju?
  • 10. Kako prepoznati računalno sigurnosni problem?
  • 11. Kako prepoznati računalo zaraženo virusom?
  • 12. Kako prijaviti neželjenu elektroničku poštu (spam)?
  • 13. Kako izgleda primjer ispravne prijave neželjene elektroničke pošte?
  • 14. Kako doći do detaljnog zaglavlja e-mail poruke?
  • 15. Kako napadači dolaze do moje e-mail adrese?
  • 16. Kako i kada prijaviti povredu netiquettea?
  • 17. Kako izgleda primjer ispravne prijave povrede netiquettea?

    Prijavljujem vašeg korisnika zbog slanja netematske poruke jer je na news grupu koja se bavi ponudom hardvera poslao poruku u kojoj potražuje hardver, usprkos tome što postoji grupa hr.potraznja.hardver.

    Path: Iskon!fu-berlin.de!news.glorb.com!nntp-server.pubsub.com!CARNet.hr!not-for-mail From: "roginator" " ) ><xxx1@yahoo.com>
    Newsgroups: hr.ponuda.hardver
    Subject: kupujem hardver
    Date: Wed, 2 Nov 2005 19:56:25 +0100
    Organization: CARNet, CROATIA
    Lines: 5
    Message-ID: <dkb24q$8v0$1@bagan.srce.hr>
    NNTP-Posting-Host: xxx.xxx.carnet.hr
    X-Trace: xxx.srce.hr 1130957786 9184 999.999.999.999 (1 Nov 2005 18:56:26 GMT)
    X-Complaints-To: abuse@carnet.hr
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Nov 2005 18:56:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180 X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 0543-2, 27.10.2005), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: Iskon hr.ponuda.hardver:33531

    <Tekst Usenet poruke na koju se žalite>

  • 18. Kako doći do detaljnog zaglavlja Usenet poruke?
  • 19. Kako prepoznati phishing poruku?
  • 20. Vatrozid (eng. firewall) me obavještava da je blokirao skeniranje mog računala. Jesam li meta ciljanog napada kojeg trebam prijaviti?
  • 21. Na koju e-mail adresu Abuse služba šalje upozorenja?
  • 22. Možete li mi pomoću oko konfiguracije programa ili čišćenja računala od virusa?
  • 23. Dobio sam upozorenje da šaljem neželjenu elektroničku poštu, što mi je činiti?
  • 24. Dobio sam upozorenje o pokušaj neovlaštenog pristupa računalu ili mreži, ali ja nisam nigdje provaljivao?
  • 25. Dobio sam obavijest da sam poslao virus iako moje računalo nije zaraženo. O čemu se radi?
  • 26. Kako se zaštititi od virusa i malicioznog softvera?
  • 27. Dobio sam obavijest da sam distribuirao materijal zaštićen autorskim pravom, o čemu se radi?
  • 28. Da li je dozvoljeno skidanje filmova i igrica sa Interneta?
  • 29. Jesu li tzv. peer-to-peer protokoli zabranjeni?
  • 30. Što napraviti kada sam dobio prijavu za kršenje netiquetta?
  • 31. Da li se mogu žaliti na sankcije izrečene od CARNet Abuse služba?
  • 32. Kako mogu preusmjeriti e-mail poruke sa svog e-mail računa na drugu adresu (za škole)?

 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju