preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Abuse služba

  • 1. Što je CARNET-ova Abuse služba?
  • 2. Tko su korisnici CARNET-ove Abuse službe?
  • 3. Koja su osnovna načela rada CARNET-ove Abuse službe?
  • 4. Kako kontaktirati CARNET-ovu Abuse službu?
  • 5. Na koji način CARNET prikuplja prometne podatke svojih korisnika?
  • 6. Koje vrste incidenata prijaviti CARNET-ovoj Abuse službi?
  • 7. Kojoj Abuse službi treba prijaviti incident?
  • 8. Što treba sadržavati prijava?
  • 9. Što su to vremenske zone i kako se definiraju?
  • 10. Kako prepoznati računalno sigurnosni problem?
  • 11. Kako prepoznati računalo zaraženo virusom?
  • 12. Kako prijaviti neželjenu elektroničku poštu (spam)?
  • 13. Kako izgleda primjer ispravne prijave neželjene elektroničke pošte?
  • 14. Kako doći do detaljnog zaglavlja e-poruke?
  • 15. Kako napadači dolaze do moje e- adrese?
  • 16. Kako i kada prijaviti povredu netiquettea?
  • 17. Kako izgleda primjer ispravne prijave povrede netiquettea?
  • 18. Kako doći do detaljnog zaglavlja Usenet poruke?

    Prijavljujete li incident vezan uz Usenet, kao što je npr. netematski post, za pravilnu prijavu incidenta bit će vam potrebno potpuno zaglavlje poruke. Sam sadržaj "From:" polja nije dovoljan za ispravnu identifikaciju pošiljatelja sporne poruke. U nastavku su navedene kratke upute koje će vam pomoći da dođete do zaglavlja poruke kod nekoliko popularnijih news klijenata.

    • Outlook Express - odaberite poruku te pritisnite tipke CTRL i F3 istovremeno. U prozoru Message source pojavit će se poruka s čitavim zaglavljem, pa označite cijeli sadržaj prozora i kopirajte ga, zatvorite prozor, u novu poruku umetnite kopiranu poruku i zaglavlje te poruku pošaljite nadležnoj Abuse službi.
    • Mozilla Thunderbird - U listi primljenih poruka klikom označite spornu poruku. Na tipkovnici istovremeno pritisnite "Ctrl" i "U". Otvorit će se novi prozor koji će osim poruke sadržavati i njeno cjelokupno zaglavlje.
    • Google Groups – odaberite poruku, kliknite na Show Options i onda na Show Original. Kopirajte kompletno zaglavlje i poruku, te ju pošaljite na adresu nadležne Abuse službe
  • 19. Kako prepoznati phishing poruku?
  • 20. Vatrozid (eng. firewall) me obavještava da je blokirao skeniranje mog računala. Jesam li meta ciljanog napada kojeg trebam prijaviti?
  • 21. Na koju e-adresu Abuse služba šalje upozorenja?
  • 22. Možete li mi pomoći oko konfiguracije programa ili čišćenja računala od virusa?
  • 23. Dobio sam upozorenje da šaljem neželjenu elektroničku poštu, što mi je činiti?
  • 24. Dobio sam upozorenje o pokušaj neovlaštenog pristupa računalu ili mreži, ali ja nisam nigdje provaljivao?
  • 25. Dobio sam obavijest da sam poslao virus iako moje računalo nije zaraženo. O čemu se radi?
  • 26. Kako se zaštititi od virusa i malicioznog softvera?
  • 27. Dobio sam obavijest da sam distribuirao materijal zaštićen autorskim pravom, o čemu se radi?
  • 28. Je li dozvoljeno skidanje filmova i igrica s interneta?
  • 29. Jesu li tzv. peer-to-peer protokoli zabranjeni?
  • 30. Što napraviti kada sam dobio prijavu za kršenje netiquetta?
  • 31. Mogu li se žaliti na sankcije izrečene od CARNET-ove Abuse službe?
  • 32. Kako mogu preusmjeriti e-poruke sa svog računa e-pošte na drugu adresu (za škole)?

 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju