preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Abuse služba

  • 1. Što je CARNet Abuse služba?
  • 2. Tko su korisnici Abuse službe?
  • 3. Koja su osnovna načela rada CARNet Abuse službe?
  • 4. Kako kontaktirati CARNet Abuse službu?
  • 5. Na koji način CARNet prikuplja prometne podatke svojih korisnika?
  • 6. Koje vrste incidenata prijaviti Abuse službi?
  • 7. Kojoj Abuse službi treba prijaviti incident?
  • 8. Što treba sadržavati prijava?
  • 9. Što su to vremenske zone i kako se definiraju?
  • 10. Kako prepoznati računalno sigurnosni problem?
  • 11. Kako prepoznati računalo zaraženo virusom?
  • 12. Kako prijaviti neželjenu elektroničku poštu (spam)?
  • 13. Kako izgleda primjer ispravne prijave neželjene elektroničke pošte?
  • 14. Kako doći do detaljnog zaglavlja e-mail poruke?
  • 15. Kako napadači dolaze do moje e-mail adrese?
  • 16. Kako i kada prijaviti povredu netiquettea?
  • 17. Kako izgleda primjer ispravne prijave povrede netiquettea?
  • 18. Kako doći do detaljnog zaglavlja Usenet poruke?
  • 19. Kako prepoznati phishing poruku?
  • 20. Vatrozid (eng. firewall) me obavještava da je blokirao skeniranje mog računala. Jesam li meta ciljanog napada kojeg trebam prijaviti?

    Neki vatrozidi, pogotovo ako su podešeni da budu osjetljiviji, prijavljuju određene akcije (koje druge aplikacije smatraju normalnima i koriste ih za rad) kao pokušaj provale. Ukoliko primjetite da se često ponavlja, pod različitim uvjetima, vrlo vjerojatno je riječ o masovnom skeniranju računala. Takva pojava je indikator pokušaja provale, ali ukoliko Vam je operacijski sustav ažuriran, opasnost je minimalna. Takve napade ne trebate prijavljivati jer postoje službe koje prijavljuju takve napade sa svim potrebnim podacima nadležnim abuse službama.

  • 21. Na koju e-mail adresu Abuse služba šalje upozorenja?
  • 22. Možete li mi pomoću oko konfiguracije programa ili čišćenja računala od virusa?
  • 23. Dobio sam upozorenje da šaljem neželjenu elektroničku poštu, što mi je činiti?
  • 24. Dobio sam upozorenje o pokušaj neovlaštenog pristupa računalu ili mreži, ali ja nisam nigdje provaljivao?
  • 25. Dobio sam obavijest da sam poslao virus iako moje računalo nije zaraženo. O čemu se radi?
  • 26. Kako se zaštititi od virusa i malicioznog softvera?
  • 27. Dobio sam obavijest da sam distribuirao materijal zaštićen autorskim pravom, o čemu se radi?
  • 28. Da li je dozvoljeno skidanje filmova i igrica sa Interneta?
  • 29. Jesu li tzv. peer-to-peer protokoli zabranjeni?
  • 30. Što napraviti kada sam dobio prijavu za kršenje netiquetta?
  • 31. Da li se mogu žaliti na sankcije izrečene od CARNet Abuse služba?
  • 32. Kako mogu preusmjeriti e-mail poruke sa svog e-mail računa na drugu adresu (za škole)?

 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju