preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

  • Problemi sa spajanjem i pucanjem veze
  • (Ne)dozvoljeni servisi
  • Spajanje ISDN-om na CARNetove modemske ulaze

    Upute za spajanje s dva B ISDN kanala

    Osim analognim modemom, na CARNetove modemske ulaze korisnici se mogu spajati i ISDN-om i to s jednim ili dva ISDN kanala. Za spajanje s oba ISDN B kanala potrebno je podesiti sljedeće:

    1. Na popisu uređaja koji se koriste za spajanje (opcija Connect using) potrebno je odabrati oba B kanala i označiti opciju All devices call the same numbers:


       

    2. Kod nekih operacijskih sustava, npr. MS Windows 2000, u svojstvima (Properties) konekcije u tabu Options postoji mogućnost odabira da li će se kod spajanja odmah uključivati oba kanala (Dial all devices), samo jedan kanal (Dial only first available device) ili će se drugi kanal uključivati po potrebi (Dial devices only as needed).


       

    3. U slučaju da se odabere uključivanje drugog kanala ovisno o prometu, pritiskom na gumb Configure može se podesiti kada će se drugi kanal uključiti ili isključiti. Npr. prema postavkama prikazanima na sljedećoj slici, drugi kanal će se uključiti ako promet iznosi najmanje 75% kapaciteta jednog kanala u neprekidnom trajanju od 2 minute. Ako promet padne ispod 10% kapaciteta jednog kanala u neprekidnom trajanju od 2 minute, drugi kanal će se isključiti.

    4. Nakon što se korisnik spoji, na paleti poslova (u donjem desnom kutu ekrana) pojavit će se ikona koja označava da je korisnik spojen.

    5. Dvostrukim klikom na tu ikonicu otvara se prozor koji prikazuje svojstva veze (status, trajanje, brzina itd). Kada se odabere tab Details, ako je u postavkama veze označeno da se za spajanje odmah koriste oba kanala, u donjem dijelu prozora može se vidjeti padajuća lista Devices na kojoj su prikazana oba kanala. Ispod liste piše koliko kanala je trenutno aktivno.

    6. Ako je u postavkama veze odabrano istovremeno spajanje s oba kanala, kanal koji je na listi odabran može se aktivirati pritiskom na gumb Resume (ako trenutno nije aktivan), odnosno isključiti odabirom opcije Suspend (ako je kanal trenutno aktivan).

  • Upute za uporabu poslužitelja mail.cmu.carnet.hr
  • Kako provjeriti koristim li PAP autentikacijski protokol?
  • Može li se na CARNetove modemske ulaze spajati iz inozemstva?
  • Što kad osobni vatrozid prijavi napad na moje računalo?

 
Kontakt za CMU
 
+385 1 6661 555
ili kontaktirajte online
 
 
 
 
 
 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju