preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Članstvo u CARNet mreži

  • Što je to CARNET mreža?
  • Tko sve ima pravo pristupa internetu preko CARNET mreže?
  • Koje ustanove mogu postati članice CARNET mreže?
  • Kako ustanova može postati članica CARNET-a?
  • Koje su vrste članstva u CARNET mreži?
  • Koje su konkretne razlike s obzirom na vrstu članstva pojedinih članica?
  • Koja prava ostvaruju sve članice CARNET mreže?
  • Koja prava imaju djelatnici, učenici i studenti punopravnih i pridruženih članica?
  • Što napraviti nakon dobivanja Oduke Ministarstva o članstvu u CARNET mreži?

    Primjerak Odluke Ministarstvo znanosti i obrazovanja dostavlja i CARNET-ovoj Službi za korisnike koja potom kontaktira novu članicu i dogovara uvodni sastanak. Na tom sastanku predstavnike članice se upoznaje s pravima i obvezama proisteklim iz stjecanja statusa članice CARNET-a te se dogovara procedura spajanja na CARNET mrežu.
     

  • Koje uvjete članica mora ispuniti prije spajanja na CARNET mrežu?
  • Kako imenovati osobe za kontakt s CARNET-om?
  • Koja je funkcija CARNET koordinatora?
  • Tko bi trebao obavljati funkciju CARNET koordinatora?
  • Koja je funkcija CARNET sistem inženjera?
  • Koja je funkcija administratora imenika?
  • Koja je funkcija administratora resursa?
  • Kako razriješiti CARNET sistem inženjera i CARNET koordinatora ili administratora imenika i administratora resursa?
  • Dobili ste Odluku o spajanju i zadovoljili minimalne tehničke uvjete. Zašto se tako dugo čeka spajanje na CARNET mrežu?
  • Gdje poslati obavijest da je vaša ustanova ispunila minimalne tehničke uvjete?
  • Ima li članica pravo na spajanja više dodatnih lokacija u CARNET mrežu?
  • Kako zatražiti spajanje dodatne lokacije u CARNET mrežu?
  • Što napraviti nakon što se dobije Odluka o spajanju dodatne lokacije?
  • Što napraviti ukoliko se ustanova seli na drugu lokaciju?
  • Dodjeljuje li CARNET računalnu opremu svojim ustanovama članicama?
  • Koje mogućnosti se nude ustanovama nakon povezivanja u CARNET mrežu?
  • Kako izgleda suradnja ustanove članice i CARNET-a?
  • Što su to godišnji izvještaji i tko ih treba popunjavati?
  • U kojem slučaju prestaje članstvo u CARNET mreži?
  • Kome se obratiti ukoliko na ustanovi imamo probleme s vezom na CARNET?
  • Kome se obratiti u slučaju dodatnih pitanja?

 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju