preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Članstvo u CARNet mreži

  • Što je to CARNet mreža?
  • Tko sve ima pravo pristupa Internetu preko CARNet mreže?
  • Koje ustanove mogu postati članice CARNet mreže?
  • Kako ustanova može postati članica CARNeta?
  • Koje su vrste članstva u CARNet mreži?
  • Koje su konkretne razlike s obzirom na vrstu članstva pojedinih članica?
  • Koja prava ostvaruju sve članice CARNet mreže?
  • Koja prava imaju djelatnici, učenici i studenti punopravnih i pridruženih članica?
  • Što napraviti nakon dobivanja Oduke Ministarstva o članstvu u CARNet mreži?
  • Koje uvjete članica mora ispunit prije spajanja na CARNet mrežu?

    Kako bismo što prije krenuli u proces spajanja, neophodno je da ustanova ispuni neke administrativne i tehničke uvjete. Stoga je potrebno što prije:

    1. Imenovati osobe koje će biti zadužene za kontakt s CARNetom:

    Ustanove iz akademske zajednice:

    Ustanove iz sustava školstva:

    2. Potpisati ugovor s CARNetom kojim se reguliraju međusobna prava i obveze vezane uz korištenje usluga i resursa. Ugovor ustanovi šalje CARNet nakon održanog sastanka.

    3. Zadovoljiti minimalne tehničke uvjete potrebne za spajanje na svakoj lokaciji koji su opisani u dokumentu CDA0018.

    Nakon zaprimanja imenovanja osoba za kontakt s CARNetom i obavijesti o ispunjenju minimalnih tehničkih uvjeta, CARNet kreće u postupak spajanja ustanove.

     

  • Kako imenovati osobe za kontakt s CARNetom?
  • Koja je funkcija CARNet koordinatora?
  • Tko bi trebao obavljati funkciju CARNet koordinatora?
  • Koja je funkcija CARNet sistem inženjera?
  • Koja je funkcija administratora imenika?
  • Koja je funkcija administratora resursa?
  • Kako razriješiti CARNet sistem inženjera i CARNet koordinatora ili administratora imenika i administratora resursa?
  • Dobili ste Odluku o spajanju i zadovoljili minimalne tehničke uvjete. Zbog čega se tako dugo čeka spajanje na CARNet mrežu?
  • Gdje poslati obavijest da je vaša ustanova ispunila minimalne tehničke uvjete?
  • Ima li članica pravo na spajanja više dodatnih lokacija u CARNet mrežu?
  • Kako zatražiti spajanje dodatne lokacije u CARNet mrežu?
  • Što napraviti nakon što se dobije Odluka o spajanju dodatne lokacije?
  • Što napraviti ukoliko se ustanova seli na drugu lokaciju?
  • Dodjeljuje li CARNet računalnu opremu svojim ustanovama članicama?
  • Koje mogućnosti se nude ustanovama nakon povezivanja u CARNet mrežu?
  • Kako izgleda suradnja ustanove članice i CARNeta?
  • Što su to godišnji izvještaji i tko ih treba popunjavati?
  • U kojem slučaju prestaje članstvo u CARNet mreži?
  • Kome se obratiti ukoliko na ustanovi imamo probleme s vezom na CARNet?
  • Kome se obratiti u slučaju dodatnih pitanja?

 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju