.
Pitanja i odgovori
CMS
- Kako aktivirati CMS?
-
Tko može administrirati stranicu škole?
Proces aktivacije CMS-a za škole u admin.skole.hr može započeti isključivo administrator resursa (AR). U kontaktu s CARNET-ovim službama podrške u vezi CMS-a za škole preporučuje se koristiti ovu ulogu.
Administrator imenika (AI) u novokreiranom webu škole u CMS-u može ali i ne mora dobiti iste ovlasti kao administrator resursa.
U slučaju kada postoji više osoba koje trebaju moći uređivati web škole u CMS-u, preporučuje se koristiti modul Grupe za pravljenje nove grupe ovlaštenih korisnika u CMS-u.
Pogledajte i pitanje: "Mogu li učenici uređivati dio stranice škole?"
- S kojim se podacima prijavljuje na administraciju?
- Može li se koristiti i statički web i CMS?
- Kako dodati modul?
- Mogu li učenici uređivati dio stranice škole?
- Kako obrisati link iz navigacije?
- Je li je moguće postaviti vlastiti CSS file?
- Mogu li se mijenjati boje po želji?
- Kako uploadati datoteke putem FTP-a kada se koristi CMS za škole?
- Kako napraviti sinkronizaciju s HUSO imenikom?
- Kako postaviti novu školsku godinu?
- Mogu li se instalirati vlastiti moduli/moduli iz drugih CMS sustava?
- Može li se CMS koristiti izvan prostora za škole?
- Kako ispravno dodati flash video/objekt?
- Što će se dogoditi sa sadržajem stranica ako promijenim odabrani izgled?
- Obrisali smo naslovnicu, što sada?
- Je li moguće izgubljene podatke vratiti na stranicu?