preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Pitanja i odgovori za nove škole

  • Kako se škola koja još ne koristi e-Dnevnik može uključiti u sustav?
  • Koje tehničke preduvjete škola mora ispuniti za uključenje u e-Dnevnik?
  • Što škola dobiva od CARNeta prilikom uključenja u e-Dnevnik?
  • Koji podaci se koriste za pristup usluzi e-Dnevnik?
Pitanja i odgovori za škole koje koriste e-Dnevnik

  • Trebaju li škole koje su uključene u e-Dnevnik ponovno slati zahtjev za uključenje ukoliko žele uključiti područne škole, dodatne razredne odjele ili druge lokacije iste škole?
  • Što učiniti kada token ne radi?
  • Zašto sustav automatski odjavljuje korisnike nakon 45 minuta?
  • Je li moguće unijeti pisanu provjeru kao kriterij koji će učenicima onemogućiti da taj dan odgovaraju više od jedanput?
  • Kako obrisati nastavnika iz e-Dnevnika?
  • Što učiniti ako se nastavnik ne uspijeva prijaviti u e-Dnevnik?
  • Što učiniti ako se učenik ne može prijaviti na stranici https://ocjene.skole.hr?

    Dva su moguća razloga neuspješne prijave. Prvi je da učenikova škola nije uključena u e-Dnevnik, te samim time nema mogućnost pristupa stranici, a drugi je da su mu neispravni korisnički podaci koje je dobio u skoli ili OIB.

    Ukoliko je škola uključena u projekt e-Dnevnika, trebali bi se moći prijaviti na portal ocjene.skole.hr. Popis škola koje su uključene možete pronaći na sljedećoj poveznici:

    https://ocjene.skole.hr/pocetna/skole

    Nakon sto utvrdite da je škola uključena u e-Dnevnik, najbolje bi bilo otkloniti sumnju da je problem u internet pregledniku kojega koristite. Molimo Vas da se na portal ocjene.skole.hr pokušate prijaviti putem drugog internet preglednika (Mozilla Firefox, Google Chrome...).

    Ukoliko prijava i dalje nije moguća, a podaci su ispravni, potrebno je da administrator e-Dnevnika u školi provjeri ispravnost Vašeg OIB-a u e-Dnevniku, e-Matici i HUSO sustavu. Bitno je da je OIB ispravan u sva tri sustava kako bi se korisnik mogao uspješno prijaviti na portal.

    Ako niti jedan od navedenih prijedloga ne otkloni Vašu poteškoću, molimo da kontaktirate helpdesk@skole.hr.

  • Kako evidentirati učenika koji se ispisao iz razreda, treba li ga brisati?
  • Kako aktivirati mToken?
  • Što učiniti ako nastavnik želi unijeti ocjenu stariju od mjesec dana?
  • Nemogućnost prijave u e-Dnevnik vezano uz postavke datuma / vremena / vremenske zone
  • Koja su vremenska ograničenja u e-Dnevniku?
  • Koji podaci se prenose iz e-Matice u e-Dnevnik te koji podaci se prenose na kraju školske godine iz e-Dnevnika u e-Maticu?
  • Na koji način roditelji mogu pristupiti e-Dnevniku za roditelje?
  • Mogu li se u e-Dnevniku voditi učenici s opisnim ocjenama?
  • Koliko traje postupak aktivacije fizičkih tokena?
  • Što učiniti ako se učenik ispisao iz škole?
  • Kako učeniku promijeniti program?
  • Je li moguće koristiti u isto vrijeme mToken i fizički token za prijavu u e-Dnevnik?
  • Postoji li u e-Dnevniku funkcionalnost za prikaz ocjena iz druge škole ili drugog razreda ako je učenik tijekom školske godine promijenio školu ili razred?

Kontakti za usluge
 
Kontakt za e-Dnevnik
 
+385 1 6661 500
ili kontaktirajte online
 
Slične usluge
 
 
 
 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju