preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Pitanja i odgovori za nove škole

  • Kako se škola koja još ne koristi e-Dnevnik može uključiti u sustav?
  • Koje tehničke preduvjete škola mora ispuniti za uključenje u e-Dnevnik?
  • Što škola dobiva od CARNeta prilikom uključenja u e-Dnevnik?
  • Koji podaci se koriste za pristup usluzi e-Dnevnik?
Pitanja i odgovori za škole koje koriste e-Dnevnik

  • Trebaju li škole koje su uključene u e-Dnevnik ponovno slati zahtjev za uključenje ukoliko žele uključiti područne škole, dodatne razredne odjele ili druge lokacije iste škole?
  • Što učiniti kada token ne radi?
  • Zašto sustav automatski odjavljuje korisnike nakon 45 minuta?
  • Je li moguće unijeti pisanu provjeru kao kriterij koji će učenicima onemogućiti da taj dan odgovaraju više od jedanput?
  • Kako obrisati nastavnika iz e-Dnevnika?
  • Što učiniti ako se nastavnik ne uspijeva prijaviti u e-Dnevnik?
  • Što učiniti ako se učenik ne može prijaviti na stranici https://ocjene.skole.hr?
  • Kako evidentirati učenika koji se ispisao iz razreda, treba li ga brisati?
  • Kako aktivirati mToken?
  • Što učiniti ako nastavnik želi unijeti ocjenu stariju od mjesec dana?
  • Nemogućnost prijave u e-Dnevnik vezano uz postavke datuma / vremena / vremenske zone
  • Koja su vremenska ograničenja u e-Dnevniku?
     
    Nastavnik može obrisati unesenu ocjenu unutar 10 minuta.
     
    Unos ocjene moguć je od prvog dana u prethodnom mjesecu do trenutnog datuma. Ocjenu nije moguće unijeti za nedjelju. Razrednik može unijeti ocjene i za više od mjesec dana unatrag koristeći opciju "Višestruki unos".
     
    Brisanje nastavne jedinice i izostanaka moguće je unutar 48 sati.
     
    Administrator e-Dnevnika može u bilo kojem trenutku obrisati uneseni podatak, odnosno nije određeno vremensko ograničenje za brisanje podatka za korisnike koji su administratori.
     
    Unos sata nije vremenski ograničen. Nastavni sati uneseni 14 ili više dana kasnije od datuma održanog sata u pojedinim izvještajima bit će označeni žutom bojom.
     
    Brisanje unesene aktivnosti za produženi boravak moguće je unutar 48 sati. Izmjena aktivnosti koja je već unesena nije vremenski ograničena. Brisanje i izmjenu može napraviti nastavnik koji je istu unio.
     
    E-mail poruka o izostanku učenika se šalje idući dan u 7:30 ujutro.
     
    Podaci prikazani unutar e-Dnevnika za učenike se prikazuju bez vremenskog odstupanja.
  • Koji podaci se prenose iz e-Matice u e-Dnevnik te koji podaci se prenose na kraju školske godine iz e-Dnevnika u e-Maticu?
  • Na koji način roditelji mogu pristupiti e-Dnevniku za roditelje?
  • Mogu li se u e-Dnevniku voditi učenici s opisnim ocjenama?
  • Koliko traje postupak aktivacije fizičkih tokena?
  • Što učiniti ako se učenik ispisao iz škole?
  • Kako učeniku promijeniti program?
  • Je li moguće koristiti u isto vrijeme mToken i fizički token za prijavu u e-Dnevnik?
  • Postoji li u e-Dnevniku funkcionalnost za prikaz ocjena iz druge škole ili drugog razreda ako je učenik tijekom školske godine promijenio školu ili razred?
  • Može li razrednik promijeniti status izostanka koji je već ažurirao?

Kontakti za usluge
 
Kontakt za e-Dnevnik
 
+385 1 6661 500
ili kontaktirajte online
 
Slične usluge
 
 
 
 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju