preskoči na sadržaj
.
E-učenje
Preuzmi RSS
| Objavljeno 25. 11. 2016. 11:32 | RSS

Održan webinar o problemskoj nastavi fizike

Fizika po mnogima spada u najteže predmete kako u osnovnoj, tako i u srednjoj školi. Najčešći razlog tome je teorijski i neintuitivan pristup gradivu. Da fizika ne mora uvijek biti teška, pogotovo ako učenike naučimo kako razmišljati na znanstveni način i tako pristupiti rješavanju zadataka, pokazala je tijekom današnjeg webinara Danijela Takač, učiteljica fizike i tehničke kulture u zagrebačkoj osnovnoj školi Pantovčak koja se bavi projektnim, problemskim i situacijskim učenjem te vrlo često takvo poučavanje uključuje u nastavu svojih predmeta.

Webinar pod nazivom “Problemska nastava fizike s konkretnim primjerima iz prakse” treći je u nizu edukativnih seminara koje Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet organizira za nastavnike u osnovnim i srednjim školama u sklopu projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“.

Kroz webinar, na kojem je sudjelovalo 136 nastavnika iz cijele države, predavačica je predstavila nekoliko aktivnosti razvijenih u međunarodnim projektima, a koje uspješno integrira u kurikulum fizike, kao što su “Pollution! Find a STEM solution!“ i „Full STEAM Ahead“ te nacionalnim projektima iz fizike i prirodoslovno matematičkog područja, kao što su „Zvučno onečišćenje“ i „Moj COOL laboratorij“. Učiteljica Takač ujedno je polaznicima webinara pobliže predstavila alate kojima se koristi te iznijela nekoliko prijedloga za njihovu primjenu.

Snimku webinara moguće je preuzeti ovdje.

      
Projekt je sufinancirala Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova.

 
preskoči na navigaciju