preskoči na sadržaj
.
Preporučujemo
Preuzmi RSS
| Objavljeno 10. 11. 2009. 00:00 | RSS

Strategija razvoja e-učenja i "preobrazba" školovanja

Na stranicama CARNetovog Portala za škole objavljen je hrvatski prijevod članka pod nazivom: Strategija razvoja e-učenja i „preobrazba“ školovanja: studija slučaja Ujedinjenog Kraljevstva. Riječ je o članku koji pruža kritički osvrt na strategiju razvoja informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT-a) i e-učenja u Ujedinjenom Kraljevstvu od osnivanja Nacionalne mreže za učenje (National Grid for Learning, NGfL) 1997. do danas.

U članku se u glavnim crtama iznose ključni dijelovi te strategije te se kritički ispituje gospodarski, politički i društveni kontekst u kojem je ona bila oblikovana i provedena. Strategija razvoja e-učenja u Ujedinjenom Kraljevstvu povezuje se uz opsežno financiranje projekata, velike intervencije u kurikulum te program razvoja za nastavnike kojim se nastoje zadovoljiti potrebe svih budućih i postojećih nastavnika.

Namjera ovog članka nije usredotočiti se na tehnologiju koja je uvedena u škole Ujedinjenog Kraljevstva, već na elemente koji sačinjavaju temeljni okvir strategije i koji su značajno djelovali na stupanj do kojeg je inicijativa uvođenja e-učenja doista „preobrazila“ školovanje, kako je i bilo najavljeno prilikom osnivanja Nacionalne mreže.

Članak u cijelosti možete pročitati ovdje.


 
preskoči na navigaciju