preskoči na sadržaj
.
Sigurnost
Preuzmi RSS
| Objavljeno 15. 7. 2014. 09:30 | RSS

CARNetova Abuse služba

Ovog vam puta predstavljamo aktivnosti CARNetove Abuse službe koja ima za cilj zaprimanje i obrađivanje prijava vezanih uz računalno sigurnosne incidente i zloupotrebu CARNetovih resursa.

Te prijave uključuju računalno sigurnosne incidente kao što su:

  • spam
  • povreda autorskih prava
  • neovlašteni pristup
  • provale
  • virusi / crvi / trojanci
  • DoS
  • DDoS
  • komercijalno korištenje
  • netiquette.

Načela rada Abuse službe su:

  • Osnovno polazište svake akcije su činjenice navedene u zaprimljenoj prijavi incidenta.
  • Abuse služba odgovorno i precizno proučava dostupne podatke za poduzimanje daljnjih koraka.
  • Svaka prijava se klasificira prema navedenoj podjeli incidenata.
  • Ukoliko Služba zaprimi prijavu koja upućuje na više potencijalnih prekršaja, prvo se obrađuje onaj, prema procjeni, najteži.
  • Služba poštuje privatnost korisnika i podacima se služi na način opisan u ovom dokumentu.
  • Trećim osobama Služba dostavlja podatke isključivo na osnovu sudskog naloga ili na zahtjev policije tijekom istražnog postupka.
  • Sva korespondencija se arhivira.
  • Služba radi svakim radnim danom (ponedjeljak-petak).
  • Služba odgovara u roku 24 sata na sve zaprimljene prijave.
  • Ukoliko Služba zaprimi prijavu neradnim danom ili izvan radnog vremena, rok za slanje odgovora je prvi sljedeći radni dan.

Računali incident ili povredu prihvatljivog ponašanja može prijaviti bilo koja osoba u Hrvatskoj ili u svijetu, no bitno je da je računalni incident počinjen od strane korisnika CARNet mreže.

Abuse službu možete kontaktirati putem telefona + 385 1 6661 655 ili putem maila abuse@carnet.hr, a radno vrijeme je od 9 do 16 sati.


 
preskoči na navigaciju