preskoči na sadržaj
preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 19. 12. 2016. u 10:19 sati |

E-usluge za poslovanje

Kako bi se povećala opća kvaliteta i učinkovitost poslovanja škola, sigurnost pohrane dokumenata, samo poslovanje učinilo transparentnije i u konačnici jednostavnije i ekonomičnije, projektom se planira razvoj usluga kojima se pruža podrška poslovnim procesima u školi i obrazovnom sustavu te komunikaciji i razmjeni informacija unutar sustava i sa sustavima državne uprave općenito. Usluge se planiraju razvijati u oblaku pazeći na klijentsku neutralnost, to jest neovisnost o klijentskim uređajima koji se koriste za pristup samim uslugama. Smještajem usluga u oblaku pojednostavit će se održavanje i korištenje poslovnih aplikacija uz istovremeno smanjivanje troškova. Uslugama u oblaku omogućit će se da se dijeljeni resursi koriste prema potrebama i na zahtjev i time povećati učinkovitost samih podatkovnih centara što će dovesti do optimalnijih troškova nabavke i održavanja sustava, ali i zelenije primjene računalne tehnologije s manjom potrebom za električnom energijom.
 
Usluge i alati koji će pružati podršku obrazovnim procesima u školi su sljedeći:
 
  • Sustav informatizacije procesa ustanova (SIPU) je centralizirani, jedinstveni, standardizirani sustav za informatizaciju poslovanja i praćenja poslovnih procesa u školama. Uvođenje sustava u škole korisnicima donosi brojne prednosti kao što su jednostavnost održavanja sustava, besplatno održavanje, podrška i prilagodba zakonskim regulativama i integracija s ostalim sustavima i uslugama za škole (HUSO, e-Matica, COP, …) te brza, jednostavna komunikacija i razmjena podataka između škole, agencija, osnivača, nadležnih ministarstava i ostalih dionika projekta.
 
  • Repozitorij digitalnih sadržaja koji će nastavnicima, učenicima i školama pružiti centralizirano pretraživanje i pristup obrazovnim materijalima objavljenim na različitim internetskim stranicama, a nastavnicima i izdavačima mjesto za objavu svojih digitalnih nastavnih materijala. Sustav će biti pretraživ putem mnoštva različitih kriterija, a sadržaji će biti strukturirani prema predmetima i znanstvenim područjima te opisani metapodacima.
 
  • Sustav za upravljanje učionicom (CMS, Classroom Management System) čija je osnovna uloga pružiti kvalitetno okruženje za učenje te povećati efikasnost (učinkovitost) podučavanja. Svojim funkcionalnostima CMS će nastavniku omogućiti istovremeni uvid u aktivnosti svih učenika, fokusiranje učenika na nastavu, interakciju s učenikom kroz komunikacijske i kolaboracijske elemente sustava, provjeru znanja te organizaciju učenika unutar razrednog odjela (grupe). Sustav će učenicima omogućiti jednostavnu interakciju i asistenciju nastavnika, suradnju s drugim učenicima te jednostavno izvršavanje svih aktivnosti (testovi, ankete, rješavanje zadataka i slanje nastavniku).
 
  • Sustav za analitike učenja i organizacije (Learning and Organisational Analytics) koji obuhvaća mjerenje, sakupljanje, analizu i izvještavanje o podacima o učenicima i njihovim kontekstima u svrhu razumijevanja učenja i okoline u kojoj se učenje događa. Analitika učenja se koristi za predviđanja, personalizacije i intervencije kada je potrebna pomoć učenicima, vizualizacije informacija o učenju i stvaranje sustava za predviđanje uspjeha studenata.
 
  • Ekosustav e-Škole usluga -  krovni sustav koji definira osnove parametre kojima se vodimo prilikom osmišljavanja svih ostalih podsustava, a to su načelno izgradnja robusnog sustava u kojem je najveći naglasak postavljen na pouzdanost i laku održivost sustava od strane profesionalnog osoblja. U ekosustavu je potrebno osmisliti i definirati na koji način usluge/aplikacije treba nuditi krajnjim korisnicima tako da su one visokodostupne, sigurne i pouzdane za korištenje te da u svom opsegu korištenja daju dodatnu vrijednost nadograđene CARNet mreže i njezinih kapaciteta.
 
  • Senzori i pametno upravljanje čine sustav za praćenje uvjeta rada u školi te će obuhvatiti praćenje uvjeta rada mikroklime u školama i praćenje koncentracije opasnih plinova. Temeljem podataka prikupljenih sa senzora moći će se odlučivati o budućim investicijama, a u svrhu uštede energije i osiguranja optimalnih radnih uvjeta. 
 
Za sve usluge razvijene unutar projekta e-Škole obavit će se inicijalno sigurnosno testiranje, dok će se periodičkim testiranjima brinuti o sigurnosti tih usluga tijekom korištenja. 
 
 
Projekt je sufinancirala Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova.
 

 


Europska unija

Projekt je sufinancirala Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova.

Europski strukturni i investicijski fondoviEuropski socijalni fond (ESF)OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.

 

 
Kontakt za e-Škole
 
kontaktirajte online
 
 
 
 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju