Alumni
Dobrodošli na stranice završenih polaznika
E-learning akademije!
E-learning akademiju je do danas završilo jedanaest generacija odnosno 543 polaznika, uglavnom zaposlenih u visokom, srednjem i osnovnom školstvu, ali i u ustanovama obrazovanja odraslih, tvrtkama, udrugama i javnim ustanovama. Svi polaznici koji uspješno završe E-learning akademiju stječu status ELA alumnija.
Pozivamo vas da i nakon ELA-e podijelite s kolegama novosti i ideje putem:
- mailing liste ELA Alumna - ela-alumni@carnet.hr
- na Twitteru putem oznake #ela #elacademy (a nas pratite na @ELAcademy)
- na LinkedInu putem grupe "E-learning akademija"
***
Predavanje Centra za e-učenje
U ponedjeljak, 18. svibnja 2009. u 16 sati, u zgradi Srca, održati će se predavanje pod nazivom: "Implementacija e-učenja na MEF-u - praktična iskustva, prepreke i rješenja". Predavanje će održati doc. dr. sc. Mirza Žižak s Medicinskoga fakulteta.
Medicinski fakultet (MEF) tijekom proteklih 10tak godina usvaja i primjenjuje različite oblike e-učenja u nastavnom procesu. Motivi za implementaciju ICTa i Weba u nastavni proces bazirali su se na želji za unapređenjem kvalitete poučavanja, na mogućnostima razvoja suradnje s drugim fakultetima, te neminovnosti primjene e-učenja u medicini (utjecaj izvana) koja će se dogoditi pa je najbolje da se s time krene što prije. No, razvoj e-učenja se provodio sporadično bez sustavnih planova razvoja, odgovarajućih pratećih projekata i organizacijske strukture te se najvećim dijelom zasnivao na individualnom entuzijazmu pojedinaca te radu tzv. „samostalnih strijelaca“. Takav pristup, nažalost, nije potaknuo značajniji iskorak u sustavnoj promjeni načina poučavanja te primjeni e-učenja u nastavi. Stoga su promjene u pristupu bile imperativne i neophodne.
Do preokreta dolazi s usvajanjem strategije razvoja e-učenja na MEFu, stvarane paralelno i usklađeno s izradom Sveučilišne Strategije. Istodobno, edukacija nastavnika provođenjem tečajeva i izradom edukacijskih video materijala stavljena je u sam vrh prioriteta u provođenju Strategije. Rezultat je takvog pristupa da je do danas MEF-LMS, inače službeno aktiviran početkom prosinca, uveden na gotovo 80% svih katedara, a kroz radionice je prošlo gotovo 60% svih naših nastavnika.