preskoči na sadržaj
preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 13. 1. 2015. u 10:16 sati |

Aktivnosti i zadaci

Online diskusije

Diskusije na E-learning akademiji bavile su se specifičnim temama vezanim uz različita područja e-učenja vođene su od strane tutora, te su činile ključni dio ovog programa jer ne predstavljaju samo njegov društveni aspekt, već i način učenja.
 
Sudjelovanje u diskusijama uključivalo je redovito objavljivanje novih poruka, ali i odgovora na poruke drugih u diskusijskim forumima. Ovdje su polaznici komentirali  i analizirali tekstove i članke koje su čitali, te su ujedno učili i utvrđivali svoje pretpostavke.
 
Komentiranje tuđih i izražavanje vlastitih ideja bio je važan dio online nastave u E-learning akademiji, jer su na taj način polaznici stjecali znanje i produbljivali svoje razumijevanje gradiva, formirajući svoje mišljenje o njemu i razmjenjujući ideje s kolegama i tutorima. Drugim riječima, sudjelovanje u planiranim i vođenim grupnim diskusijama zahtijevalo je od polaznika upravo one intelektualne aktivnosti koje predstavljaju proces učenja.

Pisani radovi

Jedna od važnih aktivnosti polaznika programa E-learning akademije bila je i pisanje radova esejskog tipa.
 
Cilj zadataka bilo je omogućiti polaznicima da neke od ključnih koncepata o kojima su učili kroz programe primijene na probleme u svojim specifičnim sredinama, kako bi te rezultate kasnije mogli primijeniti i u praksi.
 
Tijekom školovanja na E-learning akademiji polaznici su pisali 3 rada u prvom semestru i 1-3 u drugom, ovisno o programu koji su pohađali. Zadaci su činili najveći dio procjene znanja polaznika na E-learning akademiji.

Proučavanje literature

Ova se aktivnost odnosila na čitanje obavezne i dodatne literature iz svjetski priznatih izvora, kroz koje su polaznici stekli znanja i razvili stavove o određenoj temi. Obavezna literatura bila je temelj sadržaja o kojima su polaznici učili te se od polaznika očekivalo redovito i kritičko čitanje zadanih tekstova. Pritom su kao smjernice koristili pitanja ili komentare svojih tutora. Dodatna literatura bila je još jedan izvor informacija za one koji o određenoj temi žele saznati više, a vrijeme potrebno za tu aktivnost nije bilo obuhvaćeno predviđenom satnicom programa.

Istraživanje i proučavanje

Istraživanje i proučavanje podrazumijevalo je pretraživanje Interneta, literature ili drugih izvora izvan nastave u E-learning akademiji. Pretraživanje izvora izvan uobičajenog nastavnog okruženja programa polaznicima je pomagalo da promisle i o drugim kontekstima u kojima se e-učenje pojavljuje.

Promišljanje

Ova se aktivnost odnosila na promišljanje o temama i idejama kroz koje su polaznici fokusirali svoja razmišljanja o nekom pitanju, konceptu ili zadatku, kako bi o njima lakše diskutirali s drugim polaznicima.

Portfolio

Svi polaznici E-learning akademije izrađivali su svoj e-portfolio, u kojem su kroz oba semestra bilježili, promišljali, organizirali i prezentirali vlastito znanje, pratili svoj napredak u učenju te su se predstavili privatno i poslovno.


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju