preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 5. 11. 2008. u 12:41 sati |

Kolegiji za E-learning Course Design 
 
 

Prvi semestar I Drugi semestar I


Prvi semestar – isti je za sva tri programa, dok se drugi semestar sastoji od kolegija koji se bave temama specifičnim za područje tog programa.

Orijentacijska radionica

Opis: Na samom početku školske godine održava se dvodnevna radionica. Cilj radionice je polaznicima pružiti smjernice vezane uz program, te priliku da se međusobno upoznaju i uspostave veze sa svojim kolegama i tutorima. Polaznici će dobiti pregled kolegija, a proći će i orijentacijski tečaj WebCT alata za udaljeno učenje te uvod u učenje putem Interneta.

1. kolegij: Uvod u e-learning

Opis: Ovaj će kolegij polaznike upoznati s konceptom e-learninga te različitim pristupima njegovom organiziranju i izvedbi. E-learning će biti uspoređen s učenjem na daljinu i drugim oblicima učenja i poučavanja uz pomoć tehnologije.

2. kolegij: Poučavanje i učenje

Opis: Cilj ovog kolegija je da polaznike upozna s glavnim teorijama učenja i poučavanja, te da razvije diskusiju o tome kako se svaka od tih teorija odražava na dizajn i razvoj učinkovitih e-learning programa.

3. kolegij: Odabir i korištenje tehnologije

Opis: U ovom će kolegiju polaznici naučiti kako donositi upućene odluke o izboru tehnologije za e-learning. Glavna tema ovog kolegija bit će složenost procesa izbora tehnologije za e-learning, koji uključuje analizu nekoliko faktora.

Izbor iz literature:

Zemsky, R. i Massy, W.F. (2006). Ometena inovacija: Što se dogodilo e-learningu i zašto? (Uvod). Edupoint, 47(VI).

McGreal, R. i Elliott, M. (2005). Tehnologije online učenja (e-learning). Edupoint, 37(V).

Pratt, D.D. (2006). Dobro poučavanje: jedno rješenje za sve? Edupoint, 48(VI).

Drugi semestar

Prijelazna radionica

Opis: Dvodnevna Prijelazna radionica organizira se na početku 2. semestra. Cilj te radionice je okupiti polaznike po drugi puta tijekom školovanja u E-learning akademiji i omogućiti im upoznavanje s novim tutorima i s grupom s kojom će pohađati 2. semestar. Polaznici se ujedno upoznaju sa sadžajem, zadacima i načinima rada u 2. semestru.

4. kolegij: Dizajniranje tečajeva

Opis: U ovom će se kolegiju polaznici upoznati s pojmom i modelima instrukcijskog dizajna te njihovim pojedinim fazama. Posebna pažnja posvetit će se definiranju i formuliranju ciljeva učenja kojima se treba rukovoditi svako planiranje učenja i poučavanja, bez obzira radi li se o tradicionalnom ili virtualnom okruženju.

5. kolegij: Proučavanje medija i tehnologije

Opis: Glavna je poruka ovog kolegija da dizajner tečaja mora dobro poznavati medije i tehnologije kao i njihove karakteristike kako bi mogao pravilno odabrati i u svojem radu primijeniti upravo one od njih koje će u učenju i poučavanju dati najbolje rezultate. Pri tom dizajneri tečaja trebaju izbjeći zamci da koriste previše tehnologije, jer u ovom slučaju „više nije nužno i bolje“. Tijekom ovog kolegija očekivat će se od polaznika da u E-learning laboratoriju aktivno istražuju odabrane alate i tehnologije.

6. kolegij: Razvoj materijala i projektni plan

Opis: Polaznici će se u ovom kolegiju upoznati s načinima na koje obrazovne ustanove podupiru razovj e-learning tečajeva i načinima na koji su organizirale taj rad. Kako E-learning akademija promiče projektni pristup, u nastavku kolegija polaznici se upoznaju s osnovama upravljanja e-learning projektima.

7. kolegij: Izrada, implementacija i evaluacija

Opis: Tijekom ovog kolegija polaznici će se informirati o nekoliko tema kao što su intelektualno vlasništvo i njegova zaštita, evaluacija i osiguranje kvalitete, a koje imaju veliki utjecaj na produkciju e-learning tečajeva. Poznavanje ovih, kao i prije obrađenih tema, polaznici će pokazati i u produkciji vlastitog e-learning materijala na kojem su radili cijeli semestar, a naročito tijekom posljednjeg kolegija.

Završna radionica

Opis: Završna radionica jednodnevno je događanje za sve polaznike iz generacije koja upravo završava svoje školovanje u E-learning akademiji. Cilj završne radionice je da polaznicima omogući podsjećanje na ono što su naučili kroz dva semestra te da naučeno kroz grupni rad s kolegama polaznicima utvrde. Završna je radionica zamišljena i kao prilika da se polaznici sva tri programa još jednom okupe, sklope čvršća poznanstva i potencijalne poslovne veze. Tom će prilikom polaznicima biti uručeni certifikati o završenom školovanju na E-learning akademiji.

Izbor iz literature:

Anderson, T. (2007). Ususret teoriji online učenja. Edupoint, 51(VII).

Siemens, G. (2007). Procjena značajki medija: Korištenje multimedije za postizanje ishoda učenja. Edupoint, 53 (VII).

Caplan, D. (2005). Razvoj online kolegija. Edupoint, 40(V).

Sabor Republike Hrvatske (2003). Zakon o autorskom pravu i srodnim pravima.

University of Warwick (2005). Evaluating E-Learning Developments.
 


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju