preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 5. 11. 2008. u 12:41 sati |

Kolegiji programa E-learning Management 
 

Prvi semestar I Drugi semestar I


Prvi semestar – isti je za sva tri programa, dok se drugi semestar sastoji od kolegija koji se bave temama specifičnim za područje tog programa.

Orijentacijska radionica

Opis: Na samom početku školske godine održava se dvodnevna radionica. Cilj radionice je polaznicima pružiti smjernice vezane uz program, te priliku da se međusobno upoznaju i uspostave veze sa svojim kolegama i tutorima. Polaznici će dobiti pregled kolegija, a proći će i orijentacijski tečaj WebCT alata za udaljeno učenje te uvod u učenje putem Interneta.

1. kolegij: Uvod u e-learning

Opis: Ovaj će kolegij polaznike upoznati s konceptom e-learninga te različitim pristupima njegovom organiziranju i izvedbi. E-learning će biti uspoređen s učenjem na daljinu i drugim oblicima učenja i poučavanja uz pomoć tehnologije.

2. kolegij: Poučavanje i učenje

Opis: Cilj ovog kolegija je da polaznike upozna s glavnim teorijama učenja i poučavanja, te da razvije diskusiju o tome kako se svaka od tih teorija odražava na dizajn i razvoj učinkovitih e-learning programa.

3. kolegij: Odabir i korištenje tehnologije

Opis: U ovom će kolegiju polaznici naučiti kako donositi upućene odluke o izboru tehnologije za e-learning. Glavna tema ovog kolegija bit će složenost procesa izbora tehnologije za e-learning, koji uključuje analizu nekoliko faktora.

Izbor iz literature:

Zemsky, R. i Massy, W.F. (2006). Ometena inovacija: Što se dogodilo e-learningu i zašto? (Uvod). Edupoint, 47(VI).

McGreal, R. i Elliott, M. (2005). Tehnologije online učenja (e-learning). Edupoint, 37(V).

Pratt, D.D. (2006). Dobro poučavanje: jedno rješenje za sve? Edupoint, 48(VI).

Drugi semestar

Prijelazna radionica

Opis: Dvodnevna Prijelazna radionica organizira se na početku 2. semestra. Cilj te radionice je okupiti polaznike po drugi puta tijekom školovanja u E-learning akademiji i omogućiti im upoznavanje s novim tutorima i s grupom s kojom će pohađati 2. semestar. Polaznici se ujedno upoznaju sa sadžajem, zadacima i načinima rada u 2. semestru.

4. kolegij: Pregled planiranja i upravljanja e-learningom

Opis: Polaznici će u ovom kolegiju naučiti identificirati ključna pitanja vezana uz planiranje i upravljanje e-learningom, analizirati spremnost Hrvatske za korištenje e-learninga, te identificirati motivacijske faktore koji utječu na razvoj e-learninga u svojim i drugim organizacijama.

5. kolegij: Planiranje na razini ustanove

Opis: U ovom će kolegiju polaznici proučiti nekoliko pristupa određivanju institucijske vizije vezanih uz e-learning, razmotriti mogućnosti dobivanja podrške zainteresiranih strana za aktivnosti vezane uz e-learning. Osim toga, polaznici će razmotriti i organizacijsku kulturu na svojim institucijama i analizirati motivaciju koja za pokretanje e-learninga.

6. kolegij: Planiranje

Opis: Kroz razmatranje različitih mogućnosti koje e-learning nudi, od tzv. hibridnog učenja (nastava se djelomično odvija online, a djelomično u učionici) do potpuno online e-learninga, ovaj kolegij obrađuje modele razvoja programa i izrade online kolegija i tečajeva. Polaznici će učiti kako evaluirati koji je pristup prikladan za razvoj e-learninga na njihovoj instituciji, te identificirati koja pitanja podrške nastavnom osoblju i studentima utječu na djelotvornost e-learninga.

7. kolegij: Uvođenje i održavanje e-learninga

Opis: U ovom će kolegiju polaznici evaluirati prijedloge e-learning projekata i njihovog razvoja kroz razmatranje organizacijskih i pedagoških pitanja vezanih uz e-learning, kao i prikladnost pojedinih pristupa podršci nastavnom osoblju i studentima. Polaznici će proučavati i različite strategije financiranja na lokalnoj, regionalnoj i europskoj razini. Završetkom ovog kolegija završava i program.

Završna radionica

Opis: Završna radionica jednodnevno je događanje za sve polaznike iz generacije koja upravo završava svoje školovanje u E-learning akademiji. Cilj završne radionice je da polaznicima omogući podsjećanje na ono što su naučili kroz dva semestra te da naučeno kroz grupni rad s kolegama polaznicima utvrde. Završna je radionica zamišljena i kao prilika da se polaznici sva tri programa još jednom okupe, sklope čvršća poznanstva i potencijalne poslovne veze. Tom će prilikom polaznicima biti uručeni certifikat o završenom školovanju na E-learning akademiji.

Izbor iz literature:

Bates, T. (2001). National Strategies for e-Learning in Post-Secondary Education and Training. (str. 33-81). Paris: UNESCO.

The Economist Intelligence Unit (2003). E-Learning Readiness Rankings.

Bates, A. W. (2004). Upravljanje tehnološkim promjenama: Strategije za voditelje visokih učilišta. Zagreb, Hrvatska: CARNet/Benja. (pdf str. 1-22)


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju