preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 5. 11. 2008. u 12:40 sati |

Kolegiji za E-learning Tutoring 
  

Prvi semestar I Drugi semestar I

Prvi semestar – isti je za sva tri programa, dok se drugi semestar sastoji od kolegija koji se bave temama specifičnim za područje tog programa.

Orijentacijska radionica

Opis: Na samom početku školske godine održava se dvodnevna radionica. Cilj radionice je polaznicima pružiti smjernice vezane uz program, te priliku da se međusobno upoznaju i uspostave veze sa svojim kolegama i tutorima. Polaznici će dobiti pregled kolegija, a proći će i orijentacijski tečaj WebCT alata za udaljeno učenje te uvod u učenje putem Interneta.

1. kolegij: Uvod u e-learning

Opis: Ovaj će kolegij polaznike upoznati s konceptom e-learninga te različitim pristupima njegovom organiziranju i izvedbi. E-learning će biti uspoređen s učenjem na daljinu i drugim oblicima učenja i poučavanja uz pomoć tehnologije.

2. kolegij: Poučavanje i učenje

Opis: Cilj ovog kolegija je da polaznike upozna s glavnim teorijama učenja i poučavanja, te da razvije diskusiju o tome kako se svaka od tih teorija odražava na dizajn i razvoj učinkovitih e-learning programa.

3. kolegij: Odabir i korištenje tehnologije

Opis: U ovom će kolegiju polaznici naučiti kako donositi upućene odluke o izboru tehnologije za e-learning. Glavna tema ovog kolegija bit će složenost procesa izbora tehnologije za e-learning, koji uključuje analizu nekoliko faktora.

Izbor iz literature:

Zemsky, R. i Massy, W.F. (2006). Ometena inovacija: Što se dogodilo e-learningu i zašto? (Uvod). Edupoint, 47(VI).

McGreal, R. i Elliott, M. (2005). Tehnologije online učenja (e-learning). Edupoint, 37(V).

Pratt, D.D. (2006). Dobro poučavanje: jedno rješenje za sve? Edupoint, 48(VI).

Drugi semestar

Prijelazna radionica

Opis: Dvodnevna Prijelazna radionica organizira se na početku 2. semestra. Cilj te radionice je okupiti polaznike po drugi put tijekom školovanja u E-learning akademiji i omogućiti im upoznavanje s novim tutorima i s grupom s kojom će pohađati 2. semestar. Polaznici se ujedno upoznaju sa sadžajem, zadacima i načinima rada u 2. semestru.

4. kolegij: Planiranje tečajeva

Opis: U ovom će se kolegiju budući e-tutori upoznati s osnovama planiranja tečajeva jer se pretpostavlja da će u taj posao biti uključeni ili će ga čak i sami obavljati. Osim što će se upoznati s modelom instrukcijskog dizajna, polaznici će se definirati ciljeve učenja, te će osmišljavati nastavne materijale i aktivnosti. Taj će svoj plan budućeg e-learning tečaja naučiti prezentirati pomoću konceptualne mape.

5. kolegij: Nastavne strategije, metode i tehnike

Opis: Ovaj kolegij pruža pregled metoda, strategija i tehnika koje su na raspolaganju svim nastavnicima, bez obzira radilo se o tradicionalnom ili virtualnom okruženju. Neke metode, kao što je npr. suradničko učenje, nalaze češću primjenu u e-learning okruženjima, a svojom primjenom polaznicima e-learning tečajeva umanjuju osjećaj izoliranosti ili nedostatka komunikacije.
   
6. kolegij : Procjena znanja

Opis: Predmet su ovog kolegija dvije vrste procjene znanja: formativna i sumativna. Iako različite po svojoj svrsi (jedna se primjenjuje u svrhu razvoja učenika, a druga isključivo u svrhu ocjenjivanja njihovog znanja), te dvije vrste dijele iste principe i metode. U kolegiju se razmatra i korištenje tehnologija u procjeni znanja, što može doprinijeti preciznosti rezultata i uštedi vremena potrebnog za ocjenjivanje.

7. kolegij: Podrška polaznicima

Opis: Polaznici će se u ovom kolegiju upoznati s akademskom i neakademskom podrškom koja je polaznicima potrebna u virtualnom okruženju. Akademska podrška podrazumijeva pomoć u učenju, koju u e-learning tečajevima pružaju e-tutori. Za više oblika neakademske podrške (administrativna, i tehnička podrška, pomoć u pronalaženju ili pretraživanju izvora…) mogu biti zadužene različite službe u obrazovnoj ustanovi, a e-tutori moraju s tim službama uspostaviti dobru komunikaciju i suradnju. ,

Završna radionica

Opis: Završna radionica jednodnevno je događanje za sve polaznike iz generacije koja upravo završava svoje školovanje u E-learning akademiji. Cilj završne radionice je da polaznicima omogući podsjećanje na ono što su naučili kroz dva semestra te da naučeno kroz grupni rad s kolegama polaznicima utvrde. Završna je radionica zamišljena i kao prilika da se polaznici sva tri programa još jednom okupe, sklope čvršća poznanstva i potencijalne poslovne veze. Tom će prilikom polaznicima biti uručeni certifikat o završenom školovanju na E-learning akademiji.

Izbor iz literature:

Anderson, T. (2006). Poučavanje u kontekstu online učenja. Edupoint, 41(VI).

University of Victoria Counselling Services (2005). Bloom's Taxonomy.

Saskatoon Public Schools, Inc. Online Learning Centre (2004-2006). Instructional Strategies Online.

Salmon, G. i Giles, K. (2006). Online moderiranje. Edupoint, 41(VI).

McCracken, H. (2006). Proširenje virtualnog pristupa: Promicanje angažiranosti i zadržavanja putem integriranih sustava podrške. Edupoint, 44(VI).
 
 


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju