preskoči na sadržaj
preskoči na sadržaj
.
Preuzmi RSS
| Objavljeno 13. 5. 2014. 10:18 | RSS

Velike ideje u znanosti u fokusu Inspiring Science Education radionice

U okviru projekta Inspiring Science Education, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 29. travnja 2014. godine od 12 do 16 sati u Osnovnoj školi Šećerana, organizirala je prvu radionicu refleksije prakse (Practice Reflection Workshop).

Inspiring Science Education projekt je koji se financira iz Programa podrške politikama za primjenu informacijskih i komunikacijskih tehnologija kao dio Okvirnog programa za konkurentnost i inovacije (CIP ICT PSP). 

Cilj prve radionice refleksije prakse bio je predstavljanje mogućnosti primjene informacijsko komunikacijskih tehnologija u popularizaciji znanosti prikazujući najbolje primjere dobre prakse iz nastave prirodoslovnih predmeta. Cilj je bio i informiranje o najnovijim europskim trendovima vezanima uz popularizaciju znanosti, te poticanje sudionika na praćenje istih.

Na početku su se sudionici upoznali s procesom izgradnje suradničke online zajednice nastavnika i znanstvenika, kroz alat Edmodo koji se pokazao kao dobra opcija za umrežavanje jer je sigurna mreža i već prisutna u upotrebi među nastavnicima.

Uslijedila je radionica pod nazivom Big Ideas in Science a imala je za cilj polaznicima pokazati na koji način se Velike ideje u znanosti ugrađuju u nastavu znanstvenih predmeta kroz pripremu Scenarija učenja. Odgovaralo se na pitanja koja nam pomažu “izgraditi” veliku ideju, a ona se ne skrivaju u kurikulumu i ne čekaju da ih se otkrije! Da je tema bila zanimljiva, potvrdila je bogata diskusija koja se razvila, kao i ishod praktičnog dijela, tijekom kojega su sudionici u skupinama od 5-6 članova izrađivali vlastiti scenarij učenja, koji su ukratko i prezentirali.

Međusobne preporuke i razmjena znanja uslijedile su kroz primjere dobre prakse gdje su primjenu tehnologije u prirodoslovnim predmetima pokazali nastavnici i učitelji iz nekoliko škola.

Kako pomaknuti granice i videokonferencijskim spajanjem organizirati debatu između dvije udaljene škole i koje su reakcije učenika na korištenje ovakvih metoda, kakva je to vrtlarska elipsa i kako se krivulja može narisati u pijesku te kako konstruirati elipsu rabeći dinamički aplet, koji sve online programi i izvori mogu olakšati održavanje nastave, što se krije iza projekta Suvremena nastava u OŠ Šećerana i koje sve aktivnosti uključuje? Odgovore na pitanja doznajte na adresi http://www.carnet.hr/ise/refleksivne_radionice.

Na kraju radionice, predstavnica Agencije za odgoj i obrazovanje predstavila je mogućnosti vrednovanja i dijeljenja projektnih rezultata.

Pozivamo vas da pratite internetske stranice projekta te se upoznate i priključite ostalim aktivnostima koje će projekt ponuditi, na adresi http://www.carnet.hr/ise/vijesti.



 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju