preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Spajanje

Podaci o računu

  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
  • Ukoliko ste CARNET-ov korisnik što trebate imati kako biste mogli koristiti Mobile CARNET uslugu za bežično mobilno spajanje na CARNET?
  • Kako korisnik može dobiti elektronički identitet za pristup CARNET-u?
  • Kako korisnik može provjeriti status svog elektroničkog identiteta na CARNET-u?
  • Kako se može aktivirati Mobile CARNET usluga?

    Uslugu je moguće aktivirati u A1 centrima, preko prodajnih mjesta kod ovlaštenih A1 partnera ili preko A1 prodajnih predstavnika.

  • Kako korisnik dokazuje da ima pravo na promociju (npr. ukoliko je student)?
  • Što ako korisnik Mobile CARNET usluge izgubi pravo korištenja elektroničkog identiteta (npr. izgubi studentska prava)?
Općenito


 
Kontakt za Mobile / A1 na bonove CARNET
 
+385 1 6661 555
ili kontaktirajte online
 
 
 
Slične usluge
 
 
 

 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju