preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Spajanje

Podaci o računu

  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
  • Ukoliko ste CARNetov korisnik što trebate imati kako biste mogli koristiti MobileCARNet uslugu za bežično mobilno spajanje na CARNet?
  • Kako korisnik može dobiti elektronički identitet za pristup CARNetu?
  • Kako korisnik može provjeriti status svog elektroničkog identiteta na CARNetu?
  • Kako se može aktivirati MobileCARNet usluga?
  • Koliko traje aktivacija usluge?
  • Obvezno trajanje ugovora?
  • Kako korisnik dokazuje da ima pravo na promociju (npr. ukoliko je student)?
  • Što ako korisnik MobileCARNet usluge izgubi pravo korištenja elektroničkog identiteta (npr. izgubi studentska prava)?
  • Što u slučaju da korisnik želi prekinuti pretplatnički odnos unatoč obveznom trajanju ugovora?
  • Imam li na Vip mobilni internet tarifi odmah po uključenju, uključen e-račun bez papirnate verzije?
Općenito


 
Kontakt za Mobile CARNet / Vipme CARNet
 
0800 227 638
ili kontaktirajte online
 
 
 
Slične usluge
 
 
 

 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr
preskoči na navigaciju