preskoči na sadržaj
.
CARNet novosti
Preuzmi RSS
| Objavljeno 2. 7. 2003. 00:00 | RSS

Novo radno vrijeme helpdeska

Od 1. srpnja CARNetov helpdesk ima novo radno vrijeme: - za upite putem elektroničke pošte ili telefonom, svaki dan (uključivši i blagdane) od 8 do 22 sata; - za osobne dolaske, helpdesk radi radnim danom od 8 do 16 sati.

CARNetov helpdesk je središnje mjesto za pružanje osnovne tehničke podrške korisnicima, kao i za pružanje osnovnih obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama. Kako bi korisnicima ova usluga bila još dostupnija, helpdesk od 1. srpnja ima novo radno vrijeme: - za upite putem elektroničke pošte ili telefonom, svaki dan (uključivši i blagdane) od 8 do 22 sata; - za osobne dolaske, helpdesk radi radnim danom od 8 do 16 sati. Helpdesk možete kontaktirati na sljedeće načine: - elektroničkom poštom na adresu: helpdesk@CARNet.hr - telefonom na broj: 0800 CARNet (0800 227638) - faksom na broj: (01) 6165 859 - običnom poštom ili osobno na adresi: Sveučilišni računski centar - SRCE, Josipa Marohnića b.b., 10000 Zagreb (prvi kat). Podsjećamo da uslugu CARNetovog Helpdeska realizira partnerska ustanova SRCE. Sve odgovore na helpdesku često postavljana pitanja možete pronaći na adresi: http://www.carnet.hr/helpdesk/pitanja.

Nikolina Bradić Belobrajdić

Uredništvo weba


Kontakt i adresar

CARNet sjedište
  • Josipa Marohnića 5 10000 Zagreb
    Sjedište CARNeta nalazi se u Zagrebu.
    tel.: +385 1 6661 616
    e-mail: ured@carnet.hr

 
preskoči na navigaciju