preskoči na sadržaj
.
CARNet novosti
Preuzmi RSS
| Objavljeno 15. 1. 2004. 00:00 | RSS

Preseljenje CARNetovog helpdeska

CARNetov helpdesk od danas, 15. siječnja, radi unutar novih prostorija koje su smještene u prizemlju zgrade Sveučilišnog računskog centra Srca.

CARNetov helpdesk od danas, 15. siječnja, radi unutar novih prostorija koje su smještene u prizemlju zgrade Sveučilišnog računskog centra Srca. CARNetov helpdesk je središnje mjesto za pružanje osnovne tehničke podrške korisnicima, kao i za pružanje osnovnih obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama. Radno vrijeme Helpdeska: - za upite putem elektroničke pošte ili telefonom, svaki dan (uključivši i blagdane) od 8 do 22 sata; - za osobne dolaske, helpdesk radi radnim danom od 8 do 16 sati.

Helpdesk možete kontaktirati na sljedeće načine: - elektroničkom poštom na adresu: helpdesk@CARNet.hr - telefonom na broj: 0800 CARNet (0800 227638) - faksom na broj: (01) 6165 859 - običnom poštom ili osobno na adresi: Sveučilišni računski centar Srce, Josipa Marohnića b.b., 10000 Zagreb (spomenute nove prostorije u prizemlju). Podsjećamo da uslugu CARNetovog Helpdeska realizira partnerska ustanova Srce. Sve odgovore na helpdesku često postavljana pitanja možete pronaći na adresi: http://www.carnet.hr/helpdesk/pitanja.

Nela Marasović

Uredništvo weba


Kontakt i adresar

CARNet sjedište
  • Josipa Marohnića 5 10000 Zagreb
    Sjedište CARNeta nalazi se u Zagrebu.
    tel.: +385 1 6661 616
    e-mail: ured@carnet.hr

 
preskoči na navigaciju