preskoči na sadržaj
.
CARNet novosti
Preuzmi RSS
| Objavljeno 23. 12. 2002. 00:00 | RSS

Radno vrijeme helpdeska

CARNetov će helpdesk u vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana raditi prema posebnom rasporedu kojeg vam donosimo u prilogu.

CARNetov će helpdesk u vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana raditi prema posebnom rasporedu kojeg vam donosimo u prilogu. 24. prosinca 2002. godine Za upite pristigle telefonom i e-mailom, radno vrijeme helpdeska je od 9:00 do 15:00 sati. Na Badnjak, CARNetov helpdesk osobno možete posjetiti od 9:00 do 12:00 sati. 25., 26., i 27. prosinca 2002. godine Helpdesk radi samo za upite pristigle telefonom i e-mailom, a radno vrijeme je od 9:00 do 21:00 sati. 31. prosinca 2002. godine Na upite pristigle telefonom i e-mailom, helpdesk odgovara od 9:00 do 15:00 sati. Osobni dolazak u helpdesk je moguć između 9:00 i 12:00 sati. 1. siječnja 2003. godine helpdesk ne radi. CARNetov helpdesk svim korisnicima želi ugodne i sretne prosinačke blagdane.

Uredništvo weba


Kontakt i adresar

CARNet sjedište
  • Josipa Marohnića 5 10000 Zagreb
    Sjedište CARNeta nalazi se u Zagrebu.
    tel.: +385 1 6661 616
    e-mail: ured@carnet.hr

 
preskoči na navigaciju