preskoči na sadržaj
preskoči na sadržaj
.
Javna nabava

Arhiva novosti

Natrag

Prosinac 2010

  2010-12-17 09:52:32 Microsoft SQL Server 2008 Enteprise Edition - Academic License

Kolovoz 2010

  2010-08-20 09:30:00 Izgradnja svjetlovodne mreže za potrebe CARNeta na području grada Opatije
  2010-08-17 09:44:00 Nabava održavanja ARIS platforme te nadogradnja i proširenje postojećeg ARIS repozitorija poslovnih procesa
  2010-08-12 09:14:00 Nabava održavanja i nadogradnje postojećeg sustava HUSO i LMS sustava
  2010-08-12 09:09:00 Nabava sistemske i aplikativne nadogradnje servisa i infrastrukture za potrebe projekta upisa na visoka učilišta
  2010-08-10 09:50:00 Održavanje i nadogradnja postojećeg sustava za sigurnosni nadzor i upravljanje aplikacijskim prometom

Svibanj 2010

  2010-05-23 10:42:00 Nabava aktivne mrežne opreme za potrebe računalno-komunikacijske mreže CARNeta
  2010-05-17 13:28:00 Nabava usluga uspostave, najma i održavanja TK vodova stalne brzine
  2010-05-13 09:14:00 Nabava usluga održavanja aktivne mrežne opreme i Cisco i CA programske podrške

Ožujak 2010

  2010-03-25 09:24:00 Nabava uredskih stolica i naslonjača
  2010-03-25 09:18:00 Nabava namještaja i opreme za opremanje radnog prostora
  2010-03-10 09:22:00 Nabava aktivne mrežne opreme za potrebe NCERT/CERT-a

Veljača 2010

  2010-02-26 09:14:00 Nabava poslužiteljsko-komunikacijskih ormara i uređaja za besprekidno napajanje
  2010-02-19 09:06:00 Nadogradnja IBM Storage sustava

Siječanj 2010

  2010-01-18 09:15:00 Tehnička i aplikativna podrška SAP Integriranog poslovno-informacijskog sustava CARNeta
 
| Zadnja izmjena 14. 11. 2017. u 13:26 sati |

Prethodno savjetovanje sa gospodarskim subjektima

Nabava radova na adaptaciji i kabliranju županijskih čvorišta

Dan objave: 06.11.2017.

Rok za dostavu primjedbi: 13.11.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1. ESPD obrazac, Prilozi 2 i 3 - Projektna dokumenatcija i Troškovnici, Prilog 4. Izjava o jamstvu za ispravnost prodane stvari, Prilog 5. Obrazac izjave o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora, Prilog 6. Ogledni primjerak izjave, Izvješće o prethodnom savjetovanju

 

Nabava savjetodavne usluge pri razvoju platforme za prikupljanje, analizu i razmjenu podataka o sigurnosnim incidentima

Dan objave: 06.10.2017.

Rok za dostavu primjedbi: 12.10.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija za prethodno savjetovanje, Troškovnik, Izvješće o prethodnom savjetovanju 

 

Nabava radova na adaptaciji i kabliranju županijskih čvorišta

Dan objave: 04.10.2017.

Rok za dostavu primjedbi: 10.10.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1. ESPD obrazac, Prilozi 2 i 3 - Projektna dokumenatcija i Troškovnici, Prilog 4. Izjava o jamstvu za ispravnost prodane stvari, Prilog 5. Obrazac izjave o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora, Prilog 6. Ogledni primjerak izjave

 

Nabava edukacijskih mikroračunala

          Dan objave: 11.08.2017.

          Rok za dostavu primjedbi: 18.08.2017.

         Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim  subjektima, Prilog 1. Tehnička specifikacija, Ponudbeni troškovnik, Izvješće o prethodnom savjetovanju

Nabava visokodostupnog sustava za upravljanje API pozivima u pilot projektu "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)"

Dan Objave: 02.08.2017.

Rok za dostavu primjedbi: 08.08.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1 Tehnička specifikacija, Izvješće o provedenom savjetovanju

Nabava usluge jednogodišnjeg održavanja postojećeg IBM sustava 

Dan objave: 05.07.2017.

Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 10.07.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1 ESPD, Ponudbeni troškovnik, Izvješće o provedenom savjetovanju

Nabava usluge jednogodišnjeg održavanja postojećeg sustava za sigurnosni nadzor i upravljanje aplikacijskim prometom

Dan objave: 05.07.2017.

Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 10.07.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1 ESPD, Ponudbeni troškovnik, Izvješće o provedenom savjetovanju

 

Nabava opreme za regionalne obrazovne centre u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”

Dan objave: 19.06.2017.

Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 26.06.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 2. Tehnička specifikacija, Prilog 2b Popis opreme po lokacijama, Prilog 3. Troškovnik; Izvješće o provedenom savjetovanju

Nabava visokodostupnog sustava za pohranu i analizu strukturiranih i nestrukturiranih podataka u pilot projektu “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)

Dan objave: 19.06.2017.

Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 26.06.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1. Tehnička specifikacija; Izvješće o provedenom savjetovanju 

 

 

Nabava motornih vozila putem operativnog leasinga

Dan objave: 23.05.2017.

Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 30.05.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1. Tehnička specifikacija, Prilog 2. ESPD obrazac, Troškovnik; Izvješće o provedenom savjetovanju; Izvješće o provedenom savjetovanju

 

Nabava usluge izrade obrazovnih sadržaja i provedba edukacija u sklopu projekta ''e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)'' - ev. broj: 10-17-VV-OP

Dan objave: 22.05.2017.

Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 29.05.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1. Izvadak iz kurikuluma po oblicima izvođenja, Prilog 2. Popis škola u pilot projektu e-Škole, Izvješće o provedenom savjetovanju

 

Nabava usluge razvoja i implementacije sustava za podršku poslovanju škola u sklopu projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola" - ev. broj: 5-17-VV

Dan objave: 08.05.2017.

Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 15.05.2017.

Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektimaDokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, TroškovnikESPD Obrazac, Izvješće o provedenom savjetovanju

 


 
| Zadnja izmjena 21. 3. 2017. u 14:52 sati |

Sukob interesa

Na temelju članka 80. stavka 2. točke 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16), Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet objavljuje popis gospodarskih subjekata s kojima je predstavnik naručitelja iz članka 76. stavak 2. točka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) u sukobu interesa:

1. E-GLAS d.o.o., Milutina Barača 62/a, Rijeka.
 


| Zadnja izmjena 22. 8. 2017. u 09:33 sati |

Plan nabave

Plan nabave za 2017.:

Plan nabave za 2016.:

(Plan nabave, Dopuna 1. Plana, Dopuna 2. Plana, Dopuna 3. Plana, Dopuna 4. Plana, Dopuna 5. Plana, Dopuna 6. Plana, Dopuna 7. Plana)

Plan nabave za 2015.:

(Plan nabave, Dopuna 1. Plana, Dopuna 2. Plana, Dopuna 3. Plana, Dopuna 4. Plana, Dopuna 5. Plana)

Plan nabave za 2014. (Plan nabave)

Plan nabave  za 2013. (Plan nabave)

Plan nabave  za 2012. (Plan nabave, Dopuna 1. Plana, Dopuna 2. Plana)
 


| Zadnja izmjena 24. 7. 2017. u 16:29 sati |

 
| Zadnja izmjena 21. 3. 2017. u 15:11 sati |

Pregled sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i njihovog izvršenja

Temeljem Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 17.03.2011. godine, a u vezi s člankom 20. stavkom 1. točkom 4. Zakona o pravu na pristup informacijama, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet objavljuje pregled ugovora.

Pregled ugovora za 2010. (ugovori, okvirni sporazumi)

Pregled ugovora za 2011. (ugovori, okvirni sporazumi)

Pregled ugovora za 2012. (ugovori)

Pregled ugovora za 2013. (ugovori)

Pregled ugovora za 2014. (ugovori)

Pregled ugovora za 2015. (ugovori)

Pregled ugovora za 2016. (ugovori)


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju