preskoči na sadržaj
preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 15. 12. 2015. u 14:08 sati |

Odjel za podršku poslovanju ustanove

Odjel općih i financijskih poslova obuhvaća zajedničke službe potrebne za rad svih odjela CARNeta.

Unutar ovog odjela obavljaju se sljedeći poslovi:

  • Pravni poslovi
  • Financije i računovodstvo
  • Vozni park
  • Skladišni poslovi.

Pravni poslovi uključuju poslove izrade i kontrole zakonske utemeljenosti ugovora i postupanja, praćenje propisa, davanje stručne pomoći u tumačenju propisa, priprema i izrada općih akata, prijave i upise u sudske i druge registre i upisnike, sudjelovanje u postupku javne nabave te izradu ugovora za obavljanje poslova po provedenom postupku.

Kadrovski poslovi podrazumijevaju ustrojavanje zakonski propisanih kadrovskih evidencija, zdravstvene i socijalne zaštite zaposlenih te praćenje propisa iz područja radnoga prava. U ovu grupu poslova spada i vođenje matične baze kadrovskih podataka zaposlenih i otišlih djelatnika i pohranjeno u dosjeima uz informatičku bazu, izrada ugovora o radu, rješenja i odluka u svezi s radno-pravnim statusom i pravima, prijave i odjave na zdravstveno i mirovinsko osiguranje, evidentiranje promjena, opisi poslova pojedinih radnih mjesta, izdavanje potvrda radnicima, izrada izvješća, natječaji za zapošljavanje, izrada iskaznica te drugi kadrovski poslovi.

Poslovi vezani uz financije i računovodstvo vezani su uz planiranje i izradu proračuna, kontrolu izvršavanja proračuna, izradu polugodišnjeg i godišnjeg izvještaja o izvršavanju proračuna, vođenje knjigovodstvenih poslova, sastavljanje financijskih izvještaja i konsolidiranih financijskih izvještaja u skladu s financijsko-računovodstvenim propisima, vođenje knjigovodstvenih evidencija, blagajničko poslovanje te uz poslove obračuna i isplate plaća.
Provjera tehničke ispravnosti vozila, provjera dokumentacije vozila, servisiranje vozila te registracija vozila poslovi su vezani uz vozni park.

Skladišni poslovi podrazumijevaju organizaciju prijema robe, skladištenje, čuvanje i izdavanje robe korisnicima, uz izdavanje sve popratne dokumentacije, praćenje primjene propisa o skladišnom poslovanju i ostalih propisa vezanih uz postupak skladištenja roba, ažuriranje i održavanje u sustavu matičnog slog materijala, mjesta zaduženja, definiranje grupe i tipova materijala u sustavu, izradu i kontrolu reversa, organiziranje kvalitativnog i kvantitativnog preuzimanja robe u skladu s ugovorima, obavljanje pripreme za popis materijal te rad u ARHiNET sustavu u CARNetu.
 


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju