preskoči na sadržaj
preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 27. 1. 2017. u 10:22 sati |

Odjel za podršku korisnicima

Odjel za podršku korisnicima osigurava informiranje o CARNetovim uslugama, načinima i uvjetima njihovog korištenja te pruža pomoć u slučaju eventualnih problema. Korisnici su individualni (studenti, profesori, učenici i sl.) te institucije visokoškolskog, znanstvenog i obrazovnog sustava.

Odjel koordinira poslove vezane uz održavanje i razvoj nacionalnih servisa: Registar .hr domena, e-Dnevnik, e-Matica i NISPUŠŠ.

Odjel podrške korisnicima kontinuirano pruža podršku korisnicima CARNeta kroz sljedeće službe: 

  • Služba za korisnike
  • Centri potpore
  • Registar.hr domena

Centri potpore je služba koja djeluje u okviru Odjela podrške korisnicima u sljedećim segmentima:

  • nadogradnja sustava koji uključuju nove usluge;
  • razvoj sustava i priključivanje novih korisnika, odnosno ustanova članica u sustave novih usluga;
  • organizacija podrške i edukacije za korisnike sustava;
  • koordinacija partnera na projektima, krajnjih korisnika sustava i internih CARNetovih službi i odjela.

Služba Centri potpore sudjeluje na izgradnji sljedećih sustava i razvoju usluga:

  • e-Dnevnik - sustav za online vođenje razredne knjige;
  • Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole (NISpuSŠ) - centralizirani, jedinstveni i standardizirani sustav za prijavu i upise učenika u srednje škole;
  • e-Matica - centralizirani sustav MZO koji služi za unos podataka o učenicima i djelatnicima osnovnih i srednjih škola.

Služba putem uspostavljenih kanala komunikacije treba osigurati protok informacija prema korisnicima i između korisnika usluga koje pružaju Centri potpore, jasno definirane procedure i dostupnost podrške korisnicima.

Služba za korisnike ima za cilj poboljšanje suradnje i kvalitete kontakata ustanova članica i CARNeta te pružanje podrške krajnjim korisnicima CARNetovih usluga.

U okviru suradnje s ustanovama članicama, aktivnosti Službe za korisnike su:

  • Aktivno praćenje implementacije i uporabe resursa u članicama
  • Uređivanje uzajamne pravne obveze članica i CARNeta
  • Planiranje potrebne nadogradnje infrastrukture u članicama (veza, računalne usluge)
  • Vođenje evidencije o stanju CARNetovih resursa stavljenih na raspolaganje ustanovama, i
  • Izvještavanje Ministarstva znanosti i obrazovanja o stanju na ustanovama.

Podršku krajnjim korisnicima pružaju dva tima: Tim za podršku CARNetovim uslugama i Tim za podršku obrazovnom sustavu.

Tim za podršku CARNetovim uslugama pruža osnovnu tehničku podršku korisnicima te daje osnovne obavijesti o CARNetu i njegovim aktualnim javnim aktivnostima i akcijama te podržanim CARNetovim uslugama i servisima svima koji se obrate s takvim pitanjima. 

Podržane CARNetove usluge i servisi su svi javno objavljeni i dokumentirani CARNetovi proizvodi za koje su javno dostupni podaci o voditelju i osobama za kontakt, podaci o pravima i načinu uporabe te upute za korisnike.

Tim za podršku obrazovnom sustavu pruža osnovnu tehničku podršku i osnovne informacije korisnicima Nacionalnog informacijskog sustava prijava i upisa  u srednje škole (NISPUSŠ), e-Matice MZO-a i e-Dnevnika.

Pod osnovnom podrškom smatraju se:

  • Osnovne obavijesti o samoj usluzi ili servisu
  • Upute kako ostvariti pravo na uporabu određene usluge ili servisa
  • Osnovne upute kako koristiti uslugu ili servis na koju korisnik ima pravo
  • Osnovna pomoć u slučaju problema prilikom uporabe usluge ili servisa.

Osnovna pomoć koju Služba za korisnike pruža krajnjim korisnicima u slučaju problema prilikom uporabe neke usluge ili servisa sastoji se od: 

  • Rješavanja problema u suradnji s korisnikom i po potrebi sa specijalistom za navedenu uslugu ili servis kojeg će osigurati izvođač navedene usluge ili servisa
  • Upućivanja korisnika na adresu na kojoj može dobiti pomoć, u slučaju kada Helpdesk ne može pomoći u rješavanju problema.

Osnovna podrška korisnicima organizirana je na sljedeće načine:

  • Odgovaranje na korisničke upite koji dođu putem nekog od podržanih komunikacijskih kanala
  • Izrada i održavanje dokumenata s odgovorima na učestalo postavljana pitanja
  • Izrada i održavanje Web stranica namijenjenih osnovnoj podršci korisnicima.

Komunikacijski kanali koje koristi Služba za korisnike su: regularna pošta, fax, elektronička pošta, telefon, Skype i Facebook.

Registar .hr domena

Registar .hr domena upravlja registracijom .hr domena, pruža podršku korisnicima prilikom registriranja domena, dodatnih zahtjeva i arbitražnih postupaka, koordinira poslove s DNS povjerenstvom, registrarima, medijima i drugim uključenim i zainteresiranim stranama te predlaže unapređenja u upravljanju registrom .hr domena.


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju