prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Webinar “Approaches to Assessment: Assessment for Learning“

22. ožujka 2018.

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET u suradnji s Hrvatskim udruženjem profesora engleskog (HUPE) organizira webinar pod nazivom „Approaches to Assessment: Assessment for Learning“, koji će se održati u četvrtak, 29. ožujka 2018. godine od 19 do 20 sati. 

Webinar će održati Snježana Pavić, učiteljica engleskog jezika u Osnovnoj školi Popovača, savjetnica i voditeljica Županijskog stručnog vijeća. Od 2015. vanjski je suradnik i predavač na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu, predaje Engleski jezik učiteljske struke. Napisala je knjigu o vrednovanju u suradnji s Dr. David McMurtryem i prevela je na hrvatski jezik, Assessment: Embracing New Challenges – Vrednovanje: Ususret novim izazovima (2013.). 

Nakon kratkog predstavljanja tri osnovna pristupa vrednovanju a to su vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenoga, predavanje će se fokusirati na vrednovanje za učenje, ulogu koje ono ima u procesu učenja i poučavanja i utjecaj na aktivnosti učenja i poučavanja. Kroz predavanje će biti raspravljena formativna uloga povratne informacije, njezin sadržaj, učestalost i vrijeme davanja povratne informacije te strategije koje učitelj koristi pri davanju povratne informacije. 

Webinar se održava na engleskom jeziku.  

Webinar će se održati putem Adobe Connect komunikacijskog i kolaboracijskog alata na adresi http://connect.carnet.hr/webinar. Za ulazak u virtualnu sobu potrebno je odabrati opciju 'Gost' i upisati svoje ime i prezime ili opciju AAI@EduHr te upisati svoje podatke potrebne za prijavu.

Više o korištenju webkolaboracijskog alata Connect može se vidjeti na snimci održanog webinara kao i na stranici upute za korisnike. Svi webinari se snimaju i snimke su dostupne u opisu održanih webinara.