preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

  • Što je O2CARNet?
  • Kome je namijenjena O2CARNet usluga?
  • Što je nužno za korištenje O2CARNet usluge?
  • Dobiva li korisnik dva računa, jedan od CARNeta i jedan od Optime?
  • Koja su pravila ponašanja O2CARNet korisnika?
Spajanje

Podaci o računu

  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
  • Kako osoba može znati je li aktivni korisnik CARNeta koji može koristiti uslugu O2CARNet?
  • Kako korisnik može saznati imali aktivan elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr?
  • Kako korisnik dokazuje da ima pravo na uslugu (npr. da je student)?

    Prilikom potpisivanja pretplatničkog ugovora korisnik ne mora dokazivati da ima pravo na uslugu, ali ukoliko nema elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr, neće se moći spojiti na Internet, te neće moći koristiti uslugu. Preporučamo svim korisnicima da prije aktiviranja usluge provjere je li njihov elektronički identitet aktivan. Provjeru korisnici mogu napraviti na stranicama O2CARNet usluge, ili u ustanovi koja im je dodijelila elektronički identitet.


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju