preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

  • Što je O2CARNET?
  • Kome je namijenjena O2CARNET usluga?
  • Što je nužno za korištenje O2CARNET usluge?
  • Dobiva li korisnik dva računa, jedan od CARNET-a i jedan od Optime?

    Ne, račun je jedan i ispostavlja ga Optima, jer CARNET svoju uslugu ne naplaćuje.

  • Koja su pravila ponašanja O2CARNET korisnika?
Spajanje

Podaci o računu


 
Kontakt za O2CARNET
 
+385 1 6661 555
ili kontaktirajte online
 
 
 
Slične usluge
 
 
 
 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju