.
Pitanja i odgovori
Općenito
- Što je O2CARNET?
- Kome je namijenjena O2CARNET usluga?
- Što je nužno za korištenje O2CARNET usluge?
-
Dobiva li korisnik dva računa, jedan od CARNET-a i jedan od Optime?
Ne, račun je jedan i ispostavlja ga Optima, jer CARNET svoju uslugu ne naplaćuje.
- Koja su pravila ponašanja O2CARNET korisnika?
Spajanje
- Koliko računala može istovremeno biti spojeno na O2CARNET?
- Gdje korisnik može pronaći upute za spajanje?
- Ukoliko korisnik ima problema s kreiranjem konekcije kome se može obratiti?
Podaci o računu
- Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
- Kako osoba može znati je li aktivni korisnik CARNeta koji može koristiti uslugu O2CARNET?
- Kako korisnik može saznati imali aktivan elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr?
- Kako korisnik dokazuje da ima pravo na uslugu (npr. da je student)?