preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

  • Što je O2CARNet?
  • Kome je namijenjena O2CARNet usluga?
  • Što je nužno za korištenje O2CARNet usluge?
  • Dobiva li korisnik dva računa, jedan od CARNeta i jedan od Optime?
  • Koja su pravila ponašanja O2CARNet korisnika?
Spajanje

Podaci o računu

  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?

    Ne smiju! Djelatnici operatora prilikom ugovaranja usluge mogu provjeriti imate li pravo na uslugu koristeći isključivo Vaše korisničko ime, lozinka im za to ne treba. Korisnik elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr dužan je čuvati tajnost lozinke. Status svog elektroničkog identiteta možete provjeriti ovdje.

  • Kako osoba može znati je li aktivni korisnik CARNeta koji može koristiti uslugu O2CARNet?
  • Kako korisnik može saznati imali aktivan elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr?
  • Kako korisnik dokazuje da ima pravo na uslugu (npr. da je student)?

 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju