.
Pitanja i odgovori
Općenito
- Što je to CARNET mreža?
- Što je to stalna veza?
- Kako postati korisnikom stalne veze?
- Kome se obratiti ukoliko na ustanovi postoji problem s CARNET-ovom vezom?
-
Kome se obratiti ukoliko ste primijetili da postoji problem u funkcioniranju mrežne opreme CARNET-a na lokaciji vaše ustanove?
Ukoliko primijetite da postoji problem s opremom CARNET-a na lokaciji vaše ustanove molimo obavijestite Službu za podršku korisnicima.
- Kome se obratiti ukoliko smatrate da vam je potrebno povećanje brzine zakupljenog voda prema CARNET mreži?
- Kome se obratiti ukoliko su vam potrebne dodatne mrežne usluge od CARNET-a?
- Gdje poslati obavijest da je vaša ustanova ispunila minimalne tehničke uvjete?
- Dobili ste Odluku o spajanju i zadovoljili minimalne tehničke uvjete. Zbog čega se tako dugo čeka spajanje na CARNET mrežu?
- Što napraviti ukoliko se ustanova seli na drugu lokaciju?
- Testiranje ADSL veze u premosnom modu (bridge mode) s jednim spojenim računalom