preskoči na sadržaj
preskoči na sadržaj
.
| Zadnja izmjena 12. 3. 2018. u 15:27 sati |

Moduli za STEM nastavnike

U sklopu Scientix projekta CARNET je osmislio modularni trening za nastavnike STEM predmeta sastavljen u 4 posebno dizajnirana modula koji će omogućiti nastavnicima da unaprijede svoje nastavničke vještine te izraze kreativnost u poučavanju STEM predmeta.

Motivirani nastavnik svojim radom može uvelike potaknuti i motivirati učenike za kritičko promišljanje te ih usmjeriti ka preuzimanju uloge aktivnog sudionika u društvu koje se ubrzano razvija. Vještine učinkovitog učenja, samootkrivanje i istraživački usmjereno poučavanje omogućuje nastavnicima produbljivanje učeničke znanstvene pismenosti i pomaže u oblikovanju cjeloživotnog učenja.

Glavni cilj ovog modularnog treninga je povećati samomotivaciju nastavnika kako bi upotrebom različitih metoda u procesu učenja i poučavanja, koristeći različite alate postali aktivni sudionici koji pridonose promjenama u obrazovnom sustavu.

Moduli koji su razvijeni u sklopu ovog treninga su neovisni, ali zajedno čine čine efikasan alat za primjenu inovativnih i suvremenih metoda u procesu učenja i poučavanja STEM predmeta.

 

Modul 1: Učenje kroz znanstveno istraživanje

Znanstveno-istraživački organizirana nastava zahtjeva visoku kognitivnu aktivaciju učenika i pomaže u konceptualnom shvaćanju tema koje se uče. Kroz prvi modul nastavnicima će naučiti na koji način kreirati priliku za aktivno sudjelovanje učenika što je često najizazovniji zadatak u uobičajenom razrednom okruženju.

 

Modul 2: Znanstvena pismenost i komunikacijske vještine

Čitanje, pisanje, prezentacije, diskusija, propitkivanje, argumentacija te korištenje literature ključne su za razumjevanje STEM tema i njihovu operativnu primjenu. Kroz drugi modul nastavnicima će se predstaviti alati za aktivaciju cijelog razreda kroz kritičko promišljanje i učenje samootkrivanjem.

 

Modul 3: Fizičko uključivanje

Primjenom dramskih tehnika i umjetničkog izričaja u nastavi STEM-a razvijaju se različiti modeli učenja i učeničkog iskustva. Kroz treći modul nastavnici će naučiti kako prenijeti znanje učenicima i pomoći im pri konceptualizaciji prirodoslovnog sadržaja.  

 

Modul 4: Male aktivnosti / Veliki utjecaj

Izazov je osmisliti i implementirati novu nastavnu strategiju. Kroz četvrti modul nastavnicima će se predstaviti alati za razvoj aktivnosti te kako efikasno mogu prenijeti znanje dok istovremeno stvaraju male promjene u metodološkom pristupu.

 

             

Modularni trening se financira iz EU programa Obzor 2020 za istraživanje i inovacije – projekt Scientix 3 (Ugovor N. 730009), koordinira Europska školska mreža (EUN). Sadržaj ovog teksta odražava samo stavove autora i ne predstavlja stavove Europske komisije te se Europska komisija ne smatra odgovornom za bilo kakvo korištenje informacija sadržanih u ovom tekstu.





 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju