preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

Podaci o Računu

  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
  • Kako ću znati pripadam li aktivnim članovima koji mogu koristiti uslugu SUPERCARNet?
  • Ako sam CARNetov korisnik, što moram imati da bih mogao koristiti uslugu SUPERCARNet za spajanje?
  • Kako korisnik može dobiti korisničko ime i lozinku za pristup CARNetu?
  • Kako korisnik može provjeriti status svojeg korisničkg računa (elektroničkog identiteta)?
  • Kako korisnik dokazuje da ima pravo na uslugu (npr. da je student)?

    Prilikom potpisivanja pretplatničkog ugovora korisnik ne mora dokazivati da ima pravo na uslugu, ali ako korisnik nema aktivan elektronički identitet neće se moći spojiti na CARNet te neće moći koristiti uslugu SUPERCARNet. Preporučamo svim korisnicima da prije aktiviranja usluge provjere je li njihov elektronički identite t aktivan. Provjeru mogu napraviti na web stranicama /supercarnet, ili u ustanovi koja im je otvorila elektronički identitet.

  • Što ako korisnik SUPERCARNet usluge izgubi prava na korištenje korisničkog računa na CARNetu. (npr. prestane biti student)?
Spajanje


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju