preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

Podaci o računu

  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?
  • Ukoliko ste CARNET-ov korisnik što biste trebali imati da možete koristiti VipmeCARNET uslugu za bežično mobilno spajanje na CARNET?
  • Kako korisnik može provjeriti status svojeg korisničkg računa na CARNET-u?

    Korisnici provjeru mogu napraviti na internetskim stranicama http://www.carnet.hr/vipme ili kod administratora imenika na svojem fakultetu ili akademskoj ustanovi.

  • Kako se može aktivirati VipmeCARNET usluga?
Spajanje


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju