preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

Podaci o računu

  • Smiju li me prodajni predstavnici operatora pitati lozinku prilikom ugovaranja usluge?

    Ne smiju! Djelatnici operatora prilikom ugovaranja usluge mogu provjeriti imate li pravo na uslugu koristeći isključivo Vaše korisničko ime, lozinka im za to ne treba. Korisnik elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr dužan je čuvati tajnost lozinke. Status svog elektroničkog identiteta možete provjeriti ovdje.

  • Ukoliko ste CARNetov korisnik što biste trebali imati da možete koristiti VipmeCARNet uslugu za bežično mobilno spajanje na CARNet?
  • Kako korisnik može provjeriti status svojeg korisničkg računa na CARNetu?
  • Kako se može aktivirati VipmeCARNet usluga?
Spajanje


 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju