preskoči na sadržaj
.
Pitanja i odgovori
Općenito

  • 1. Kako dobiti detaljnije informacije o ovoj usluzi?

    Kada postoji interes članice za voopIX uslugu, uobičajeno je da predstavnik CARNeta na samoj članici održi prezentaciju o ovoj usluzi te da u direktnom kontaktu s predstavnicima ustanove pojasni sve detalje. Tom prilikom može se napraviti i  tehnički izvid o mogućnosti spajanja na samoj lokaciji. Zahtjev se upućuje na elektroničku adresu voopix@carnet.hr ili poštom na CARNet, J. Marohnića 5, Zagreb.

    Ipak, ukratko možemo reći da je osnova usluge priključenje postojeće telefonske centrale putem posebnog uređaja na zajedničku privatnu VoIP mrežu, a nakon toga, ako to ustanova želi, mogu se instalirati i dodatni IP telefoni i u konačnici zamijeniti stara centrala. Usluga je besplatna za sve punopravne CARNet članice, a navedeni uređaj također se ne naplaćuje ustanovi. Isto tako, za ustanovu ne postoje ni troškovi pretplate ni održavanja ovog sustava. U slučaju da ustanova želi imati i IP telefone, mora ih nabaviti u svom trošku.

  • 2. Tko ima pravo na ovu uslugu?
  • 3. Kako uspostaviti uslugu?
  • 4. Potpisuje li se neki ugovor?
  • 5. Koja je cijena voopIX uređaja?
  • 6. Krši li se korištenjem voopIX sustava zakon/ugovor s telekom operaterom?
  • 7. Kako je moguće provjeriti je li poziv besplatan?
  • 8. Je li potrebno koristiti posebno (pred)biranje kod korištenja voopIX-a?
  • 9. Što se događa s telefonskim vezama u slučaju prekida veze na CARNet mrežu? Preusmjeravaju li se telefonski razgovori automatski na klasične telefonske linije ili je potrebno ručno napraviti preusmjeravanje?
  • 10. Postoje li žalbe korisnika radi problema kod razgovora na voopIX-u?
  • 11. Čeka li se duže da se ostvari poziv ili postoje drugi problemi koji bi se pojavili u radu?
  • 12. Tko održava uređaj (karticu) koja se koristi za voopIX u slučaju kvara?
  • 13. Koja će se sve oprema ugraditi u postojeći sustav da bi voopIX funkcionirao?
  • 14. Putem kojeg protokola se mogu spojiti na voopIX centralu na svojoj ustanovi?
  • 15. Na našoj ustanovi je provučena lokalna mreža. Moramo li nešto dodatno kablirati?
  • 16. Kakvu mrežnu infrastrukturu ustanova treba posjedovati za spajanje u voopIX?
Postojeći korisnici sustava


 
Kontakt za voopIX
 
+385 1 6661 555
ili kontaktirajte online
 
 
 
 
podrska@raspored-sati.hr jpetric@raspored-sati.hr petra.bradara@raspored-sati.hr webmaster@raspored-sati.hr pbenko@raspored-sati.hr gmarks@raspored-sati.hr admin@donja-dubrava.hr filip.lesic@donja-dubrava.hr jkovicic@donja-dubrava.hr racunovodstvo@donja-dubrava.hr benkovic@donja-dubrava.hr anamarija.peric@donja-dubrava.hr markovic@donja-dubrava.hr hrvoje@donja-dubrava.hr marijana@marijana-tkalec1.from.hr marijana.tkalec@marijana-tkalec1.from.hr mt@marijana-tkalec1.from.hr info@shire.zemris.fer.hr admin@shire.zemris.fer.hr info@laold.internetsegura.pt admin@laold.internetsegura.pt http://marijana-tkalec1.from.hr http://web.marijana-tkalec1.from.hr http://www.marijana-tkalec1.from.hr http://shire.zemris.fer.hr http://laold.internetsegura.pt
preskoči na navigaciju