.
Pitanja i odgovori
Općenito
- 1. Kako dobiti detaljnije informacije o ovoj usluzi?
- 2. Tko ima pravo na ovu uslugu?
- 3. Kako uspostaviti uslugu?
-
4. Potpisuje li se neki ugovor?
Između svih članica CARNET-a i ustanove CARNET već postoji ugovor o članstvu, a kako je ovdje riječ o usluzi na koju ustanova ima pravo temeljem punopravnog članstva nije potrebno potpisivati poseban ugovor.
- 5. Koja je cijena voopIX uređaja?
- 6. Krši li se korištenjem voopIX sustava zakon/ugovor s telekom operaterom?
- 7. Kako je moguće provjeriti je li poziv besplatan?
- 8. Je li potrebno koristiti posebno (pred)biranje kod korištenja voopIX-a?
- 9. Što se događa s telefonskim vezama u slučaju prekida veze na CARNET mrežu? Preusmjeravaju li se telefonski razgovori automatski na klasične telefonske linije ili je potrebno ručno napraviti preusmjeravanje?
- 10. Postoje li žalbe korisnika radi problema kod razgovora na voopIX-u?
- 11. Čeka li se duže da se ostvari poziv ili postoje drugi problemi koji bi se pojavili u radu?
- 12. Tko održava uređaj (karticu) koja se koristi za voopIX u slučaju kvara?
- 13. Koja će se sve oprema ugraditi u postojeći sustav da bi voopIX funkcionirao?
- 14. Putem kojeg protokola se mogu spojiti na voopIX centralu na svojoj ustanovi?
- 15. Na našoj ustanovi je provučena lokalna mreža. Moramo li nešto dodatno kablirati?
- 16. Kakvu mrežnu infrastrukturu ustanova treba posjedovati za spajanje u voopIX?
Postojeći korisnici sustava