Helpdesk za CARNET sistem inženjere
Služba pomoći za sistem inženjere (sys.help) zamišljena je kao pomoć službeno imenovanim sistem inženjerima kod pojave problema u radu poslužitelja i servisa koje CARNET podržava. Pristup službi pomoći moguć je isključivo uporabom AAI@EduHr elektroničkog identiteta, te je nužno da je sistem inženjeru u LDAP imeniku ustanove atribut „hrEduPersonRole“ postavljen na „CARNET sistem inženjer“.
Time se otvara pristup mrežnom sučelju na adresi http://syshelp.carnet.hr/. Sustavu pomoći je moguće pristupiti i preko e-pošte, slanjem opisa problema na e-adresu syshelp@carnet.hr. Dodatno, moguće je unaprijed klasificirati upite, tako da možete rabiti adrese:
- paketi@carnet.hr (problemi s CARNET-ovim paketima)
- hardver@carnet.hr (kvarovi CARNET-ove opreme)
- vpu@carnet.hr (upiti oko sustava VPU - virtualni poslužitelji u CARNET-u)
- wsus@carnet.hr (upiti oko sustava Windows Server Update Services)
Jedan dio usluga s kojima su sistem inženjeri susreću je izdvojen iz opsega poslova Službe, i na takve upite ne odgovaramo:
- AAI@EduHr sustav - upite šaljite na adresu paketi@aaiedu.hr
- Mrežni problemi - kontaktirati CARNET-ov NOC - Mrežni operativni centar. Kontakt telefon: +385 1 6661 555, a potrebne informacije se mogu naći i ovdje: http://www.carnet.hr/stalna_veza.
- Operativni sustavi Windows (poslužiteljski i klijentski)