.
Pitanja i odgovori
Administratorsko sučelje za sustav HUSO
- Na koji se način mogu dobiti korisnički podaci elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr?
- Kako se mogu grupno unositi korisnici u sustav HUSO i koji su problemi oko grupnog unosa?
- Škola je imenovala novog administratora imenika, koja je procedura promjene?
- Korisniku je istekao elektronički identitet (datum isteka temeljne povezanosti je u prošlosti), na koji način se može regulirati status?
- Što učenici i djelatnici škola mogu koristiti putem HUSO-a?
- Administrator imenika (AI) nema podatke za pristup sustavu HUSO. Koji je postupak dobivanja potrebnih podataka?
- Kako podesiti računalo za čitanje i slanje elektroničke pošte?
- Koji su podaci potrebni za čitanje i slanje pošte u sustavu HUSO?
- Prilikom unosa korisnika/e u sustav HUSO, sustav javlja da se korisnik/ici ne nalaze u sustavu (nije/nisu kreiran elektronički identitet/i), što učiniti?
- Kako povećati prostor za web?
- Imam problem s OIB-om prilikom unosa korisnika u sustav HUSO.
- Kako unutar HUSO sustava korisnici mogu promijeniti lozinku elektroničkog identiteta?
- Škola je registrirala domenu unutar .hr nacionalne vršne domene (ccTLD - country code TLD), registriranu domenu škola želi \"hostati\" (udomiti) na poslužiteljima HUSO-a, što škola treba učiniti, koja je procedura?
- Na koji način AI škole može unijeti korisnika u sustav HUSO, odnosno otvoriti mu elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr?
- Kako postaviti stranice škole na poslužitelje sustava HUSO?
- Što se upisuje za vrijednost atributa hrEduPersonExpireDate za djelatnike?
- Što se upisuje za vrijednost atributa hrEduPersonGroupMember ("Pripadnost grupi") za učenike?