Ured ravnatelja
Ured ravnatelja posebni je organizacijski odjel CARNET-a koji rukovodi, koordinira i organizira poslovanje ustanove CARNET. Uredom rukovodi ravnatelj CARNET-a dok zamjenik ravnatelja i pomoćnici ravnatelja koordiniraju i organiziraju poslovanje ostalih odjela CARNET-a. Ravnatelj koordinira aktivnosti na razini cijele ustanove i izvan nje te zastupa i predstavlja CARNET u javnosti.
Ured ravnatelja nadzire zakonitost i pravodobnost izvršavanja poslova i poduzima mjere za osiguravanje učinkovitosti u radu, raspoređuje poslove i daje naputke za rad, brine se o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad i poduzima mjere za utvrđivanje odgovornosti za povrede službene dužnosti određene zakonom.
Pri Uredu ravnatelja koordiniraju se sljedeće aktivnosti:
- Istraživanje primjene i razvoj novih tehnologija
- Odnosi s javnošću
- Međunarodna suradnja
- Kadrovski poslovi
- Suradnja sa Svjetskom bankom
- Godišnja konferencija korisnika
- Marketinške aktivnosti
- Posebni informacijski servisi
- Koordinacija stranih izvora financiranja
- Aktivnosti vezane uz posebne projekte.
Istraživanje i razvoj unutar CARNET-a provodi se kroz djelatnost svih odjela, ali se koordinacija poslova vezanih uz ovaj segment poslovanja planira, koordinira i vodi kroz Ured ravnatelja. Kroz ove se aktivnosti kontinuirano prate tehnološki i zakonski trendovi koji utječu na mogućnost primjene novih tehnologija i procesa unutar CARNET-a i ispituje mogućnost njihove primjene.
Ured ravnatelja koordinira odnose s javnošću CARNET-a i zadužen je za suradnju s medijima, izradu i provedbu promotivnih projekata kako bi se osvijestila javnost o radu CARNET-a i informacije učinile dostupnima javnosti u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama. To uključuje izradu i održavanje korporativnog weba ustanove CARNET, Facebook profila, korporativnog newslettera, predstavljanje CARNET-a na Wikipediji te stranica CARNET-ove korisničke konferencije. Prema potrebi i planu izrađuju se i tematski webovi.
Ured ravnatelja planira i organizira godišnju konferenciju svih CARNET-ovih korisnika i partnera, kao središnje mjesto predstavljanja ustanove CARNET.
Ured ravnatelja koordinira i poslove međunarodne suradnje ustanove CARNET. U sklopu svoje vizije uključivanja Republike Hrvatske u moderno informacijsko društvo, ustanova CARNET sudjeluje u nizu međunarodnih aktivnosti. CARNET-ove aktivnosti međunarodne suradnje prerastaju u stabilni komunikacijski kanal prema inozemstvu, putem kojeg CARNET ima priliku predstaviti Hrvatsku i njenu akademsko-istraživačku zajednicu. Intenziviranjem međunarodnih kontakata i aktivnosti, stvara se mreža kontakata pogodna za razmjenu informacija i najboljih iskustava o organizacijskim i tehnološkim aspektima akademskih i istraživačkih mreža.
U okviru međunarodne suradnje, CARNET prati aktivnosti drugih akademskih mreža u Europi, sudjeluje u radu međunarodnih organizacija koje okupljaju nacionalne, obrazovne, akademske i istraživačke mreže, potiče uključivanje hrvatske akademske zajednice u međunarodne projekte s područja istraživanja i primjene informacijskih tehnologija te daje koordinacijsku potporu sudjelovanju CARNET-ovih zaposlenika u međunarodnim projektima.
Unutar Ureda ravnatelja vode se i koordiniraju poslovi vezani uz domaće i inozemne linije financiranja projekata, prvenstveno fondova europske zajednice. To polako prerasta u stalnu aktivnost Ureda koja ima najveću perspektivu rasta i osiguravanja dodatnih linija financiranja CARNET-ovih aktivnosti i projekata.