Iskon.CARNET

+Otvori sve -Zatvori sve
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

Iskon.CARNET

Iskon.CARNET usluga je širokopojasnog pristupa internetu koja se temelji na tehnologiji pristupa CARNET mreži ADSL-om, VDSL-om te optičkom tehnologijom. Iskon.CARNET paketi bez ugovorne obveze dostupni su u cijeloj Hrvatskoj.

Paketom usluge Iskon.NET.TEL CARNET dobiva se pristup internetu, jedna analogna telefonska linija i jedan telefonski broj, neograničen internetski promet preko CARNET mreže i najam modema.

Paketom usluge Iskon.NET.TV.TEL CARNET dobiva se pristup internetu, jedna analogna telefonska linija i jedan telefonski broj, neograničen internetski promet preko CARNET mreže, Iskon.TV Fun te najam modema i TV prijemnika (STB).

Više informacija o usluzi moguće je pronaći na mrežnim stranicama Iskona.

Korisnici

učenici
studenti
roditelji
CARNET sistem inženjeri
e-Građani
škole
ministarstva
nastavnici
profesori
znanstvenici
ostali AAI@EduHr korisnici
javnost
fakulteti i visoka učilišta
druge javne institucije

Kako postati korisnik

Usluga Iskon.CARNET pruža se isključivo korisnicima, pojedincima koji posjeduju elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr, na temelju kojeg se obavlja proces autentikacije i autorizacije korisnika za uporabu usluge. Podatke (korisničko ime i lozinku) dodjeljuje ustanova članica CARNET-a kojoj korisnik pripada.

Novi Iskon.CARNET korisnik moguće je postati potpisom ugovora s Iskonom. Za dodatne informacije na raspolaganju Vam stoji Iskonova korisnička služba koju je moguće kontaktirati pozivom na besplatni broj 0800 1000.

Pitanja i odgovori

Općenito

Što je Iskon.CARNET usluga?

Iskon.CARNET usluga je širokopojasnoga pristupa internetu koja se temelji na tehnologiji pristupa CARNET mreži ADSL-om, VDSL-om te optičkom tehnologijom.


Komu je usluga namijenjena?

Iskon.CARNET mogu iskoristiti svi korisnici CARNET-a koji posjeduju jedinstveni elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr.


Koji su uvjeti korištenja Iskon.CARNET usluge i gdje su dostupni?

Uvjeti korištenja Iskon.CARNET usluge dostupni su svim korisnicima na Iskonovim prodajnim mjestima te telefonom na broju 0800 1000.


Koja su pravila ponašanja Iskon.CARNET korisnika?

Svi korisnici CARNET mreže dužni su se ponašati u skladu s Odlukom o prihvatljivom korištenju CARNET mreže. U suprotnome podliježu sankcijama CARNET-ove Abuse službe, što uključuje privremeno ili trajno onemogućivanje pristupa internetu.

Dodatne informacije i sigurnosne savjete moguće je pronaći na stranicama CARNET-ove Abuse službe.

Gdje je moguće pronaći više informacija o Iskon.CARNET usluzi?

Sve informacije o Iskonovim uslugama moguće je dobiti na besplatan broj 0800 1000 te e-poštom info@iskon.hr. Također je informacije o usluzi moguće pronaći na mrežnim stranicama Iskona.

Kako aktivirati Iskon.CARNET uslugu?

Uslugu Iskon.CARNET moguće je aktivirati pozivom na broj 0800 1000, svakim radnim danom od 8 do 20 sati te na Iskonovim prodajnim mjestima. Online prijavu moguće je izvršiti na mrežnim stranicama Iskona.

Kako napraviti promjenu iz bridge u route mode način rada?

Potrebno je prijaviti se na korisničke stranice na adresi moj.iskon.hr. Ako nemate podatke za pristup korisničkim stranicama, nazovite Iskonovu korisničku podršku na telefon 0800 6320.

Podaci o računu

Smiju li prodajni predstavnici operatora zatražiti lozinku prilikom ugovaranja usluge?

Djelatnici operatora prilikom ugovaranja usluge mogu provjeriti ima li korisnik pravo na uslugu koristeći se isključivo korisničkim imenom. Korisnik elektroničkoga identiteta u sustavu AAI@EduHr dužan je čuvati tajnost lozinke.

Kako korisnik može dobiti elektronički identitet za pristup CARNET-u?

Elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr virtualni je identitet na CARNET mreži, koji dobivaju pojedinačni korisnici iz ustanova članica CARNET-a (učenici, nastavnici, studenti, profesori i zaposlenici ustanova članica), a on im omogućuje korištenje CARNET-ovim uslugama.

Podatke (korisničko ime i lozinku) dodjeljuje ustanova članica CARNET-a kojoj korisnik pripada.

Za dobivanje elektroničkoga identiteta, korisnici iz akademske zajednice (studenti, profesori, znanstvenici i ostali zaposlenici), trebaju se obratiti administratoru u svojoj matičnoj akademskoj ustanovi, a učenici i nastavnici se trebaju obratiti administratoru imenika u svojoj ustanovi. 

Što je potrebno kako bi se mogla koristiti Iskon.CARNET usluga?

Kako bi se korisnik mogao spojiti na CARNET, treba imati aktivan elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr, tj. korisničko ime i lozinku za pristup CARNET-u.

Kako korisnik može provjeriti status elektroničkoga identiteta na CARNET-u?

Korisnik može samostalno provjeriti status elektroničkoga identiteta  ili se obratiti CARNET-ovoj Službi za podršku korisnicima na broj telefona +385 1 6661 555 ili e-poštom na adresu hepldesk@carnet.hr.

Spajanje

Ako postoji poteškoća s Iskon.CARNET uslugom (problem oko spajanja, tehnički problemi, spora veza...) kome se potrebno obratiti – Iskonu ili CARNET-u?

Potrebno je obratiti se Iskonovoj korisničkoj službi na 0800 6320, koja Vam može pomoći oko svih problema i pitanja povezanih s Iskon.CARNET uslugom. Za sve informacije o Iskon.CARNET usluzi potrebno je nazvati besplatni info telefon 0800 1000.

Koji SMTP poslužitelj je potreban kako bi se slale e-poruke putem Iskon.CARNET usluge?

SMTP poslužitelj za Iskon.CARNET uslugu je mail.duo.carnet.hr.

Kako provjeriti ispravnost korisničkoga računa (korisničkih podataka) ili promjeniti zaporku?

S pomoću AAI@EduHr sučelja za promjenu zaporke.

Na stranici LDAP poslužitelja matične ustanove. Popis se nalazi na stranici Popis matičnih ustanova.

Korisnici iz domene skole.hr zaporku ne mogu promijeniti preko središnjega sučelja za promjenu zaporke. Oni zaporku mijenjaju preko sučelja lozinka.skole.hr.

Kontakt

Za rješavanje poteškoća povezanih s elektroničkim identitetom (neispravna korisnička oznaka ili zaporka, zabranjeno spajanje i slično) potrebno je obratiti se administratoru imenika u ustanovi ili CARNET-ovoj Službi za podršku korisnicima.

CARNET-ov Helpdesk

Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr

Za pitanja ili poteškoće povezane s korištenjem Iskon.CARNET usluge potrebno je obratiti se Iskonovoj korisničkoj službi.

Iskon besplatni info telefon

Telefon: 0800 1000

Iskon tehnička podrška korisnicima

Telefon: 0800 6320