O2CARNET / O3TVCARNET

+Otvori sve -Zatvori sve
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

O2CARNET/O3TVCARNET

Usluga O2CARNET/ O3TVCARNET širokopojasni je pristup internetu, koji se temelji na tehnologiji pristupa CARNET mreži putem ADSL tehnologije. O2CARNET/O3TVCARNET je usluga pojedinačnoga pristupa CARNET mreži koja je razvijena u suradnji tvrtke Optima i CARNET-a. Ta usluga realizirana je ADSL tehnologijom i omogućuje korisnicima CARNET mreže da se mrežnom infrastrukturom tvrtke Optima spoje na CARNET mrežu i tako ostvare pravo na sve usluge koje CARNET pruža svojim korisnicima.

Više informacija moguće je pronaći na mrežnim stranicama Optima Telekoma.

Korisnici

učenici
studenti
roditelji
CARNET sistem inženjeri
e-Građani
škole
ministarstva
nastavnici
profesori
znanstvenici
ostali AAI@EduHr korisnici
javnost
fakulteti i visoka učilišta
druge javne institucije

Kako postati korisnik

Usluga O2CARNET/ O3TVCARNET pruža se isključivo korisnicima pojedincima koji posjeduju elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr , na temelju kojeg se obavlja proces autentikacije i autorizacije korisnika za uporabu usluge. Podatke (korisničko ime i lozinku) dodjeljuje ustanova članica CARNET-a kojoj korisnik pripada.

Preduvjet je za korištenje uslugom O2CARNET/ O3TVCARNET dostupnost usluge u području pokrivenom Optima mrežom. Pokrivenost mrežom moguće je pronaći na mrežnim stranicama Optima Telekoma.

Pitanja i odgovori

Općenito

Što je O2CARNET usluga?

O2CARNET je usluga brza pristupa internetu, uključujući i telefonsku uslugu, koja se realizira u suradnji Optime i CARNET-a.

Što je O3TVCARNET usluga?

O3TVCARNET je usluga koja, osim interneta i telefonske usluge, uključuje i televiziju.

Komu je namijenjena O2CARNET/O3TVCARNET usluga?

O2CARNET/O3TVCARNET uslugom mogu se koristiti svi korisnici CARNET-a, koji posjeduju jedinstveni elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr.

Koja su pravila ponašanja O2CARNET/O3TVCARNET korisnika?

Svi korisnici CARNET mreže dužni su se ponašati u skladu s Odlukom o prihvatljivom korištenju CARNET mreže. U suprotnome podliježu sankcijama CARNET-ove Abuse službe, što uključuje privremeno ili trajno onemogućivanje pristupa internetu.

Dodatne informacije i sigurnosne savjete potražite na stranicama CARNET-ove Abuse službe.

Podaci o računu

Smiju li prodajni predstavnici operatora zatražiti lozinku prilikom ugovaranja usluge?

Djelatnici operatora prilikom ugovaranja usluge mogu provjeriti ima li korisnik pravo na uslugu koristeći se isključivo korisničkim imenom. Korisnik elektroničkoga identiteta u sustavu AAI@EduHr dužan je čuvati tajnost lozinke.

Kako korisnik može dobiti elektronički identitet za pristup CARNET-u?

Elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr je virtualni identitet na CARNET mreži, koji dobivaju pojedinačni korisnici iz ustanova članica CARNET-a (učenici, nastavnici, studenti, profesori i zaposlenici ustanova članica), koji im omogućuje korištenje CARNET-ovim uslugama.

Podatke (korisničko ime i lozinku) dodjeljuje ustanova članica CARNET-a kojoj korisnik pripada.

Za dobivanje elektroničkoga identiteta, korisnici iz akademske zajednice (studenti, profesori, znanstvenici i ostali zaposlenici) trebaju se obratiti administratoru u svojoj matičnoj akademskoj ustanovi, a učenici i nastavnici se trebaju obratiti administratoru imenika u svojoj ustanovi.

Što je potrebno kako bi se mogla koristiti O2CARNET/O3TVCARNET usluga?

Kako bi se korisnik mogao spojiti na CARNET, treba imati aktivan elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr, tj. korisničko ime i lozinku za pristup CARNET-u.

Kako korisnik može provjeriti status elektroničkoga identiteta na CARNET-u?

Korisnik može sam provjeriti status elektroničkoga identiteta ili se obratiti CARNET-ovoj Službi za podršku korisnicima na broj telefona +385 1 6661 555 ili e-poštom na adresu hepldesk@carnet.hr.

Spajanje

Ako postoji poteškoća s O2CARNET/O3TVCARNET uslugom (problem oko spajanja, tehnički problemi, spora veza...) kome se potrebno obratiti – Optimi ili CARNET-u?

Potrebno je obratiti se Optiminoj korisničkoj službi na 0800 0088, koja Vam može pomoći oko svih problema i pitanja povezanih s O2CARNET/O3TVCARNET uslugom.

Koji SMTP poslužitelj je potreban kako bi se slale e-poruke putem O2CARNET usluge?

SMTP poslužitelj za O2CARNET CARNET uslugu je mail.opti.carnet.hr.

Kako provjeriti ispravnost korisničkoga računa (korisničkih podataka) ili promjeniti zaporku?

S pomoću AAI@EduHr sučelja za promjenu zaporke.

Na stranici LDAP poslužitelja matične ustanove. Popis se nalazi na stranici Popis matičnih ustanova.

Korisnici iz domene skole.hr zaporku ne mogu promijeniti preko središnjega sučelja za promjenu zaporke. Oni zaporku mijenjaju preko sučelja lozinka.skole.hr.

Kontakt

Za rješavanje poteškoća povezanih s elektroničkim identitetom (neispravna korisnička oznaka ili zaporka, zabranjeno spajanje i slično) potrebno je obratiti se administratoru imenika ustanove ili CARNET-ovoj Službi za podršku korisnicima.

CARNET-ov Helpdesk

Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr

Za pitanja ili poteškoće povezane s korištenjem usluge O2CARNET/O3TVCARNET potrebno je kontaktirati Optiminu korisničku službu.

Optima korisnička služba

Telefon: 0800 0088