Pristup pojedinačnih korisnika CARNET mreži

+Otvori sve -Zatvori sve
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

Pristup pojedinačnih korisnika CARNET mreži

U suradnji s davateljima internetskih usluga, CARNET nastoji svojim korisnicima ponuditi uvjete pristupa internetu povoljnije od postojećih komercijalnih uvjeta i tako omogućiti korisnicima korištenje svih CARNET-ovih usluga.

CARNET u tu svrhu kontinuirano ulaže znanje, mrežnu infrastrukturu i druge raspoložive resurse (opremu, sredstva, autentifikacijsku/autorizacijsku infrastrukturu i drugo).

Usluge pristupa pojedinačnih korisnika razlikujemo po tehnologijama:

Korisnici

učenici
studenti
roditelji
CARNET sistem inženjeri
e-Građani
škole
ministarstva
nastavnici
profesori
znanstvenici
ostali AAI@EduHr korisnici
javnost
fakulteti i visoka učilišta
druge javne institucije

Kako postati korisnik

Pravo pristupa svim uslugama imaju korisnici koji posjeduju elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr, na temelju kojeg se obavlja proces autentikacije i autorizacije korisnika za uporabu usluge. Podatke (korisničko ime i lozinku) dodjeljuje ustanova članica CARNET-a kojoj korisnik pripada.

Učenici i nastavnici osnovnih ili srednjih škola, za sva pitanja vezana uz elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr, mogu se obratiti administratoru imenika u školi.  

Korisnicima iz akademske zajednice (studenti, profesori, znanstvenici i ostali zaposlenici), elektronički identitet otvaraju administratori na njihovim ustanova.

Pitanja i odgovori

Koje SMTP postavke su potrebne za spajanje na pojedinu uslugu?

IP adresa iz CARNET adresnog prostora i DNS zapis se automatski dodjeljuju prilikom spajanja na uslugu.

 

Popis SMTP servera za usluge:

Usluga: SMTP postavke:
CARNET 1D/2D/3D mail.xcarnet.carnet.hr
Iskon.CARNET mail.duo.carnet.hr
Mobile CARNET/A1 na bonove CARNET mail.mobile.carnet.hr
O2CARNET/O3CARNET mail.opti.carnet.hr
Stick2CARNET * mail.stick2.carnet.hr
Tele2CARNET mail.tele2.carnet.hr

 

* Usluga je ukinuta za nove korisnike

Kako provjeriti ispravnost korisničkog računa (korisničkih podataka) ili promjeniti zaporku?
  • Pomoću AAI@Edu.hr sučelja za promjenu zaporke na adresi:

https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke

Korisnici iz domene skole.hr zaporku ne mogu promijeniti kroz središnje sučelje za promjenu zaporke. Oni zaporku mijenjaju kroz sučelje na adresi https://lozinka.skole.hr/.

 

Kontakt

Za pitanja ili poteškoće vezane uz korištenje pojedine usluge potrebno je kontaktirati Službu za korisnike operatora čija je usluga (A1, Iskon, Optima, Tele2, T-Mobile).

Za rješavanje poteškoća vezanih uz elektronički identitet (neispravna korisnička oznaka ili zaporka, zabranjeno spajanje i slično) potrebno se obratiti administratoru imenika ustanove ili CARNET-ovom Helpdesku.

CARNET-ov Helpdesk

Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr