Stick2CARNET
CARNET je u suradnji s tvrtkom T-Mobile pružao korisnicima uslugu pojedinačnoga pristupa CARNET mreži – mobilan pristup mrežnim resursima. Tu uslugu više nije moguće ugovoriti.
Svi postojeći korisnici Stick2CARNET usluge mogu se njome nastaviti koristiti sukladno postojećim ugovornim obvezama. Usluga omogućuje mobilni pristup internetu korištenjem mobilnih pristupnih tehnologija. Izbor tehnologije pristupa internetu (HSDPA, UMTS, EDGE, GPRS) ovisi o pokrivenosti lokacija.
Korisnici
Kako postati korisnik
Uslugu više nije moguće ugovoriti. Svi postojeći korisnici Stick2CARNET usluge mogu se njome nastaviti koristiti sukladno postojećim ugovornim obvezama.
Pitanja i odgovori
Parametri veze koji su potrebni za Stick2CARNET povezanost su:
Metoda autentikacije: “PAP”
Korisnički podaci: korisničko ime username@ustanova.hr i lozinka
Pristupna točka (APN): carnet.apn
Što se tiče metode autentikacije potrebno je omoguciti PAP, bez metoda kompresije i metoda enkripcije.
Outgoing mail (SMTP) server za Stick2CARNET uslugu je: mail.stick2.carnet.hr.
Važni dokumenti
Kontakt
Za rješavanje poteškoća povezanih s elektroničkim identitetom (neispravna korisnička oznaka ili zaporka, zabranjeno spajanje i slično) potrebno je obratiti se administratoru imenika ustanove ili CARNET-ovoj Službi za podršku korisnicima.
CARNET-ov Helpdesk
Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr
Za pitanja ili poteškoće povezane s korištenjem Stick2CARNET usluge potrebno je kontaktirati T-Mobile korisničku službu.
Korisnička podrška za korisnike fiksnih i mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma
Telefon: 0800 9000