prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Naslovnica CARNET administratori

CARNET administratori

+Otvori sve -Zatvori sve

Kako bi se osigurao kvalitetan odnos između CARNET-a i ustanova članica sve ustanove osnovnoga i srednjega školstva dužne su imenovati:

  • jednog administratora imenika
  • jednog administratora resursa.

Škole uključene u e-Dnevnik, uz navedene administratore, trebaju imenovati i jednog e-Dnevnik administratora.

Administrator imenika

Administrator imenika službeni je predstavnik škole koji je zadužen za ažuriranje LDAP imenika škole. On mora biti djelatnik ustanove članice i imenuje ga ravnatelj.

Obveza administratora je na početku svake školske godine ažurirati imenik, odnosno dodati elektroničke identitete u sustavu AAI@EduHr novih učenika i nastavnoga osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole obrisati iz baze podataka. Osim godišnjeg ažuriranja imenika, administrator je obvezan ažurirati stanje imenika i zbog promjena, kao što su dolazak/odlazak novoga nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole.

Preporučuje se da administrator imenika bude djelatnik škole koji je i inače zadužen za održavanje popisa učenika, odnosno netko od administrativnog osoblja škole. Funkcija je administratora povezana s odnosima CARNET-a i članice te nije radno mjesto.

Administrator je dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNET, a odnose se na CARNET-ove resurse stavljene na raspolaganje članici.

Administrator resursa

Administrator resursa službeni je predstavnik škole koji je zadužen za dodjeljivanje resursa koje je njegovoj školi na raspolaganje stavio CARNET i samo korisnicima škole u kojoj je zaposlen. On mora biti djelatnik ustanove članice i imenuje ga ravnatelj.

Obveza administratora je u ime članice brinuti o ispravnosti i stabilnosti funkcioniranja resursa koje je CARNET stavio na raspolaganje članici, kao i za opće tehničko i sigurnosno stanje računalno-komunikacijskoga sustava članice spojene u CARNET mrežu. 

On u ime škole može zahtijevati dodatne resurse od CARNET-a i ostvarivati tehničke kontakte u vezi s CARNET-ovim računalno-komunikacijskim resursima. Ako članica ima više osoba, suradnika ili ustanova koji se brinu za računalno-komunikacijsku i informacijsku infrastrukturu članice, službeno imenovani administrator resursa isključivo je osoba koja održava tehničke kontakte između članice i CARNET-a.

Administrator je resursa dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNET, a odnose se na CARNET-ove resurse stavljene na raspolaganje članici.

e-Dnevnik administrator

e-Dnevnik administrator djelatnik je škole koji je zadužen za administraciju sustava e-Dnevnik u svojoj školi. To uključuje dodjelu tokena, korekciju pogrešnih unosa nastavnika te komunikaciju s CARNET-om u slučaju poteškoća ili posebnih zahtjeva pri korištenju e-Dnevnika.

Obrasci za digitalno potpisivanje

Obrasci za imenovanja dostupni su ravnateljima ustanova u aplikaciji potpis.carnet.hr prilikom odabira “Obrasci” na alatnoj traci ili putem direktne poveznice:



Važni dokumenti

Ispunjene obrasce za imenovanje administratora imenika i administratora resursa potrebno je slati na e-adresu helpdesk@carnet.hr ili ispuniti navedeni obrazac putem aplikacije potpis.carnet.hr

Ispunjen obrazac za imenovanje e-Dnevnik administratora potrebno je slati na e-adresu helpdesk@skole.hr ili ispuniti navedeni obrazac putem aplikacije potpis.carnet.hr.