ECOLAV

+Otvori sve -Zatvori sve
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

ECOLAV

Projekt “Environmental Competence Towards Labour Market and VET Systems“, skraćeno ECOLAV, sudjelovao je na Natječaju 2012. godine za Leonardo da Vinci aktivnost Partnerstvo u okviru Programa za cjeloživotno učenje. U projekt je bilo uključeno pet partnera, a jedan od njih bio je i CARNET. Partneri su bili iz europskih zemalja Velike Britanije, Njemačke, Poljske i Češke, a koordinator projekta je Anniesland College of Further and Higher Education iz Velike Britanije.

ECOLAV projekt želio je identificirati način integracije kompetencija očuvanja okoliša u strukovno obrazovanje u Europi, kao i razviti relevantni okvir za kompetencije očuvanja okoliša specifičan za zemlje partnerskih organizacija, koji će uzeti u obzir potrebe tržišta rada i strukovnog obrazovanja na nacionalnom i europskom nivou.

Projektni partneri, koji uključuju organizacije strukovnog obrazovanja i druge obrazovne organizacije, održali su niz lokalnih fokus grupa za zainteresirane strane iz svijeta strukovnog obrazovanja i tržišta rada. Također je održan niz međunarodnih sastanaka i radionica. Ciljevi ovih aktivnosti bili su:

  • identificirati potrebe tržišta rada za kompetencijama očuvanja okoliša
  • definirati zajedničke obrazovne sadržaje za razvoj specifičnih kompetencija očuvanja okoliša
  • integrirati te kompetencije u strukovno obrazovanje.

CARNET je imao poseban interes za uključivanje tema vezanih uz odnos tehnologije i očuvanja okoliša. S obzirom na sveprisutnost tehnologije u obrazovnom sustavu i životu, važno je posvetiti pažnju utjecaju čovjeka na okoliš kroz korištenje tehnologije te promovirati održivo korištenje tehnologije. Specifične teme uključuju zelenu elektroniku, e-otpad i recikliranje računalne opreme.

Ovaj projekt ostvaren je uz financijsku potporu Europske komisije.

Ova mrežna stranica odražava isključivo stajalište autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se na njoj nalaze.