Learning from the Extremes

+Otvori sve -Zatvori sve

Learning from the Extremes

Logo projektaProjekt Learning from the Extremes dio je pripremnih akcija koje imaju za cilj povećati dostupnost obrazovnih alata u područjima i zajednicama s ograničenim pristupom digitalnim tehnologijama i  internetu.

U projektu sudjeluje 14 partnera pod vodstvom grčke ustanove Instituto Ekpedeftikis Politikis.

Specifični ciljevi projekta su:

  • Steći uvid i razumijevanje vezano uz pristup i korištenje digitalnih tehnologija u obrazovanju anketiranjem ključnih dionika škole.
  • Ojačati dijalog između svih relevantnih aktera, uključujući ravnatelje škola, nastavnike, ICT koordinatore, učenike, roditelje, pružatelje tehnologije, kreatore politika, sveučilišta i istraživačke organizacije, stručnjake i nevladine organizacije (NVO) s ciljem razmjene i analize najboljih prakse i uspješne primjene kako povećati pristup digitalnim obrazovnim rješenjima s naglaskom na škole smještene u udaljenim područjima.
  • Uspostaviti pošten i transparentan mehanizam za koordinaciju i provedbu otvorenog poziva za podnošenje prijedloga, njihovu evaluaciju, odabir onih koji najviše obećavaju, njihovo financiranje, njihovo praćenje i njihovu finalizaciju.
  • Razviti učinkovit mehanizam za savjetovanje i podršku kako bi se olakšala provedba predloženog pristupa u udaljenim školama u zemljama sudionicama.
  • Pokrenuti pilote implementacije kako bi se odabranim osnovnim (uključujući višerazredne škole), srednjim i strukovnim školama omogućilo korištenje najprikladnijih tehničkih rješenja za smanjenje digitalnog jaza, ograničenog ili nikakvog pristupa uređajima i digitalnim obrazovnim alatima i sadržajima.
  • Sustavno validirati predloženi pristup i aktivnosti kako bi se identificirao njihov učinak u smislu djelotvornosti i djelotvornosti.
  • Razviti strategiju temeljenu na uvidu stečenom prikupljenim podacima, usredotočenim dijalozima s dionicima i vođenju pilota implementacije o tome kako povećati pristup digitalnom obrazovanju u udaljenim područjima s niskom povezanošću, ograničenim ili bez pristupa uređajima i digitalnim obrazovnim alate i sadržaje u svim zemljama sudionicama.
  • Osmisliti i provesti sustavnu strategiju podizanja svijesti koja će doprinijeti učinkovitoj komunikaciji o rezultatima i ishodima projekta.

Projekt je započeo 1. veljače 2022. godine, a traje 24 mjeseca. Financira se iz fondova Europske unije, iz projektne linije Pilot Projects and Preparatory Actions (PPPA). Ukupna vrijednost projekta je 2.665.913,47 Eura.

Projektni partneri

  • Institouto Ekpedeftikis Politikis (IEP), Grčka – koordinator projekta
  • Ellinogermaniki Agogi Scholi Panagea Savva AE (EA), Grčka
  • Ministerio Da Educacao E Ciencia (DGE), Portugal
  • Nuclio Nucleo Interactivo De Astronomia Associacao (NUCLIO, Portugal
  • Paidagogiko Institouto Kyprou (CPI), Cipar
  • University of Cyprus (UCY), Cipar
  • Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET, Hrvatska
  • The Provost, Fellows, Foundation Scholars & The Other Members Of Board, Of The College Of The Holy & Undivided Trinity Of Queen Elizabeth Near Dublin (TCD), Irska
  • Jyvaskylan Yliopisto (JYU), Finska
  • National Research Network Association (NRNA), Bugarska
  • Netcompany – Intrasoft S.A (INTRA), Luksemburg
  • Ellinikh Enosh Dhmosiografon Episthmhs, Syggrafeon Episthmhs Kai Eikoinoniologon Episthmhs Astiki Etaireia (SV), Grčka
  • ATIT BVBA (ATIT), Belgija
  • Committee Of The Dublin West Education Centre (DWEC), Irska

Preduvjeti za sudjelovanje

Sudjelovanje u projektu Learning from the Exremes regulirano je europskom hijerarhijskom klasifikacijom kojom se uspostavljaju statističke regije. Republika Hrvatska, kao sljedbenik navedene klasifikacije razvila je nacionalnu klasifikaciju pod nazivom HR NUTS 2021. S obzirom na to da je projekt namijenjen ruralnim područjima u njemu mogu sudjelovati samo škole koje se nalaze u područjima klasificiranima u NUTS 3.

Popis NUTS 3 područja dostupan je u sljedećoj tablici.