Prethodno savjetovanje sa gospodarskim subjektima
Sukladno članku 11. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi, CARNET prethodna savjetovanja, kao i izvješća o provedenim savjetovanjima, objavljuje isključivo na web stranicama Elektroničkog oglasnika javne nabave RH (https://eojn.nn.hr/Oglasnik/).
Dan objave: 23.04.2019.
Rok za dostavu primjedbi: 29.04.2019.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi – 15-19-VV-OP Prilog 1. Troškovnik Prilog 2. Predložak životopisa Prilog 3. Skica_kor_sucelja_scenarija_poucavanja_za_MPT Prilog 4. Skica_kor_sucelja_interaktivnog_sadrzaja_za_MPT
Dan objave: 26.03.2019.
Rok za dostavu primjedbi: 01.04.2019.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi 9-19 Prilog 2. Troškovnik – grupa 1 9-19 Prilog 3. Troškovnik – grupa 2 9-19 Prilog 4. Popis lokacija škola, Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju III 9-19
Dan objave: 21.02.2019.
Rok za dostavu primjedbi: 26.02.2019.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi 9-19, Prilog 1. Tehnička specifikacija 9-19, Prilog 2. Troškovnik – grupa 1 9-19, Prilog 3. Troškovnik – grupa 2 9-19, Prilog 4. Popis lokacija škola, Izvješće o provedenom savjetovanju 9-19-II
Dan objave: 08.02.2019.
Rok za dostavu primjedbi: 13.02.2019.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi 9-19, Prilog 1. Tehnička specifikacija 9-19, Prilog 2. Troškovnik 9-19, Prilog 4. Popis lokacija škola 9-19, Izvješće o provedenom savjetovanju 9-19-I
Dan objave: 02.01.2018.
Rok za dostavu primjedbi: 08.01.2018.
Dokumenti: Dokumentacija za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Izvješće o provedenom savjetovanju, Poziv na prethodno savjetovanje, Prilog 1 Standardi pristupačnosti, Prilog 2 Troškovnik
Dan objave: 29.12.2017.
Rok za dostavu primjedbi: 03.01.2018.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Troškovnik, Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Poziv na prethodno savjetovanje, Prilog 1 Tehnička specifikacija
Dan objave: 11.12.2017.
Rok za dostavu primjedbi: 18.12.2017.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Izvješće o provedenom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Poziv na prethodno savjetovanje, Izvadak iz kurikuluma, Razrada ishoda učenja
Dan objave: 01.12.2017.
Rok za dostavu primjedbi: 06.12.2017.
Dokumenti: Izvješće o provedenom savjetovanju sa zainteresiranom javnošću, Poziv na prethodno savjetovanje, Troškovnik, Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Dan objave: 30.11.2017.
Rok za dostavu primjedbi: 05.12.2017.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Izvješće o provedenom savjetovanju sa zainteresiranom javnošću, Poziv na prethodno savjetovanje, Troškovnik
Dan objave: 06.11.2017.
Rok za dostavu primjedbi: 13.11.2017.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Izvješće o prethodnom savjetovanju, Poziv na prethodno savjetovanje, Prilog 1. ESPD obrazac, Prilog 4. Izjava o jamstvu za ispravnost prodane stvari, Prilog 5. Obrazac izjave o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora, Prilog 6. Ogledni primjerak izjave, Prilozi 2 i 3 – Projektna dokumenatcija i Troškovnici
Dan objave: 06.10.2017.
Rok za dostavu primjedbi: 12.10.2017.
Dokumenti: Dokumentacija za prethodno savjetovanje, Izvješće o prethodnom savjetovanju, Poziv na prethodno savjetovanje, Troškovnik
Dan objave: 04.10.2017.
Rok za dostavu primjedbi: 10.10.2017.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Poziv na prethodno savjetovanje, Prilog 1. ESPD obrazac, Prilog 4. Izjava o jamstvu za ispravnost prodane stvari, Prilog 5. Obrazac izjave o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora, Prilog 6. Ogledni primjerak izjave, Prilozi 2 i 3 – Projektna dokumentacija i Troškovnici
Dan objave: 05.07.2017.
Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 10.07.2017.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Izvješće o provedenom savjetovanju, Ponudbeni troškovnik, Poziv na prethodno savjetovanje, Prilog 1 ESPD
Dan objave: 05.07.2017.
Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 10.07.2017.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Izvješće o provedenom savjetovanju, Ponudbeni troškovnik, Poziv na prethodno savjetovanje, Prilog 1 ESPD
Dan objave: 19.06.2017.
Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 26.06.2017.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Izvješće o provedenom savjetovanju, Poziv na prethodno savjetovanje, Prilog 2. Tehnička specifikacija, Prilog 2b Popis opreme po lokacijama,Prilog 3. Troškovnik
Dan objave: 19.06.2017.
Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 26.06.2017.
Dokumenti: Poziv na prethodno savjetovanje, Dokumentacija za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1. Tehnička specifikacija; Izvješće o provedenom savjetovanju
Dan objave: 23.05.2017.
Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 30.05.2017.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Izvješće o provedenom savjetovanju, Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1. Tehnička specifikacija, Prilog 2. ESPD obrazac, Troškovnik
Dan objave: 22.05.2017.
Rok za dostavu primjedbi i prijedloga zainteresiranih gospodarskih subjekata: 29.05.2017.
Dokumenti: Dokumentacija o nabavi za prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Izvješće o provedenom savjetovanju, Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Prilog 1. Izvadak iz kurikuluma po oblicima izvođenja, Prilog 2. Popis škola u pilot projektu e-Škole
Sukob interesa
Na temelju članka 80. stavka 2. točke 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16), Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET objavljuje popis gospodarskih subjekata s kojima je predstavnik naručitelja, iz članka 76. stavak 2. točka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) ili s njim povezane osobe, u sukobu interesa:
- Kermek d.o.o. Čakovec, OIB: 84577755011,
- Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, OIB: 95494259952,
- Slavonska mreža d.o.o., OIB: 87267534621,
- ŽAGAR, zajednički obrt za usluge, OIB: 14687300665,
- Institut RT-RK Osijek d.o.o., OIB: 87006187287,
- Centar kompetencija d.o.o. za istraživanje i razvoj, OIB: 91571971823.
Za postupak nabave IKT opreme za školske učionice – faza 1 (broj objave u EOJN RH: 2020/S 0F2-0045863, poslan na objavu 23.12.2020.), Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET objavljuje popis gospodarskih subjekata s kojima je predstavnik naručitelja, iz članka 76. stavak 2. točka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) ili s njim povezane osobe, u sukobu interesa:
- NEGACTIVE – IT Usluge i Edukacija, OIB: 29030781668,
- Kermek d.o.o. Čakovec, OIB: 84577755011,
- Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, OIB: 95494259952,
- Slavonska mreža d.o.o., OIB: 87267534621,
- ŽAGAR, zajednički obrt za usluge, OIB: 14687300665,
- Institut RT-RK Osijek d.o.o., OIB: 87006187287,
- Centar kompetencija d.o.o. za istraživanje i razvoj, OIB: 91571971823.
Za postupak nabave usluge izrade svih elemenata diseminacije i vidljivosti – faza 2 u sklopu II. faze programa „e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“ (broj objave u EOJN RH: 2020/S 0F2-0046928, poslan na objavu 31.12.2020.), Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET objavljuje popis gospodarskih subjekata s kojima je predstavnik naručitelja, iz članka 76. stavak 2. točka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) ili s njim povezane osobe, u sukobu interesa:
- Kermek d.o.o. Čakovec, OIB: 84577755011,
- Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek, OIB: 95494259952,
- Slavonska mreža d.o.o., OIB: 87267534621,
- ŽAGAR, zajednički obrt za usluge, OIB: 14687300665,
- Institut RT-RK Osijek d.o.o., OIB: 87006187287,
- Centar kompetencija d.o.o. za istraživanje i razvoj, OIB: 91571971823
- WORIG d.o.o. za savjetovanje, OIB: 99040482941,
- Peritus Medium j.d.o.o. za trgovinu i usluge, OIB: 66802058239,
- Akord proizvodni obrt, OIB: 79232702315.
Plan nabave
- Plan nabave za 2021.: Objavljen u EOJN odabirom u rubrici Planovi nabave
- Plan nabave za 2020.: Objavljen u EOJN odabirom u rubrici Planovi nabave
- Plan nabave za 2019.: Objavljen u EOJN odabirom u rubrici Planovi nabave
- Plan nabave za 2018.: Objavljen u EOJN odabirom u rubrici Planovi nabave
- Plan nabave za 2017.:
- Plan nabave: Plan nabave, I. Izmjene Plana nabave, II. Izmjene Plana nabave, III. Izmjene Plana nabave, IV. Izmjene Plana nabave, V. Izmjene Plana nabave, VI. Izmjene Plana nabave
- Plan nabave za pilot projekt “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt): Plan nabave e-Škole, I. Izmjene Plana nabave e-Škole
- Plan nabave za 2016.: Plan nabave, I. Izmjene i dopune Plana nabave, II. Izmjene i dopune Plana nabave, III. Izmjene i dopune Plana nabave, IV. Izmjene i dopune Plana nabave, V. Izmjene i dopune Plana nabave, VI. Izmjene i dopune Plana nabave, VII. Izmjene i dopune Plana nabave
- Plan nabave za 2015.: Plan nabave, I. Dopuna Plana nabave, II. Dopuna Plana nabave, III. Dopuna Plana nabave, IV. Dopuna Plana nabave, V. Dopuna Plana nabave
- Plan nabave za 2014.: Plan nabave
- Plan nabave za 2013.: Plan nabave
- Plan nabave za 2012.: Plan nabave, I. Dopuna Plana nabave, II. Dopuna Plana nabave
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne javne nabave
Pregled sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i njihovog izvršenja
Temeljem Zaključka Vlade Republike Hrvatske od 17.03.2011. godine, a u vezi s člankom 20. stavkom 1. točkom 4. Zakona o pravu na pristup informacijama, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET objavljuje pregled ugovora.
- Pregled ugovora za 2010.: Ugovori
- Pregled ugovora za 2011.: Ugovori, Okvirni sporazumi
- Pregled ugovora za 2012.: Ugovori
- Pregled ugovora za 2013.: Ugovori
- Pregled ugovora za 2014.: Ugovori
- Pregled ugovora za 2015.: Ugovori
- Pregled ugovora za 2016.: Ugovori
- Pregled ugovora za 2017.: Ugovori
- Pregled ugovora za 2018.: Objava u EOJN RH (https://eojn.nn.hr/Oglasnik/) odabirom u rubrici Registri ugovora
- Pregled ugovora za 2019.: Objava u EOJN RH (https://eojn.nn.hr/Oglasnik/) odabirom u rubrici Registri ugovora
- Pregled ugovora za 2020.: Objava u EOJN RH (https://eojn.nn.hr/Oglasnik/) odabirom u rubrici Registri ugovora