Naslovnica CARNET administratori

CARNET administratori

+Otvori sve -Zatvori sve
Veličina fonta
A
A
A
Disleksija
Kontrast
Poništi izmjene

Kako bi se osigurao kvalitetan odnos između CARNET-a i ustanova članica sve ustanove osnovnoga i srednjega školstva dužne su imenovati:

  • jednog administratora imenika
  • jednog administratora resursa.

Škole uključene u e-Dnevnik, uz navedene administratore, trebaju imenovati i jednog e-Dnevnik administratora.

Administrator imenika

Administrator imenika službeni je predstavnik škole koji je zadužen za ažuriranje LDAP imenika škole. On mora biti djelatnik ustanove članice i imenuje ga ravnatelj.

Obveza administratora je na početku svake školske godine ažurirati imenik, odnosno dodati elektroničke identitete u sustavu AAI@EduHr novih učenika i nastavnoga osoblja, a korisnike koji više nemaju status učenika ili djelatnika škole obrisati iz baze podataka. Osim godišnjeg ažuriranja imenika, administrator je obvezan ažurirati stanje imenika i zbog promjena, kao što su dolazak/odlazak novoga nastavnog osoblja ili učenika u/iz škole.

Preporučuje se da administrator imenika bude djelatnik škole koji je i inače zadužen za održavanje popisa učenika, odnosno netko od administrativnog osoblja škole. Funkcija je administratora povezana s odnosima CARNET-a i članice te nije radno mjesto.

Administrator je dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNET, a odnose se na CARNET-ove resurse stavljene na raspolaganje članici.

Administrator resursa

Administrator resursa službeni je predstavnik škole koji je zadužen za dodjeljivanje resursa koje je njegovoj školi na raspolaganje stavio CARNET i samo korisnicima škole u kojoj je zaposlen. On mora biti djelatnik ustanove članice i imenuje ga ravnatelj.

Obveza administratora je u ime članice brinuti o ispravnosti i stabilnosti funkcioniranja resursa koje je CARNET stavio na raspolaganje članici, kao i za opće tehničko i sigurnosno stanje računalno-komunikacijskoga sustava članice spojene u CARNET mrežu. 
On u ime škole može zahtijevati dodatne resurse od CARNET-a i ostvarivati tehničke kontakte u vezi s CARNET-ovim računalno-komunikacijskim resursima. Ako članica ima više osoba, suradnika ili ustanova koji se brinu za računalno-komunikacijsku i informacijsku infrastrukturu članice, službeno imenovani administrator resursa isključivo je osoba koja održava tehničke kontakte između članice i CARNET-a.

Administrator je resursa dužan poštivati i primjenjivati odluke i uvažavati preporuke koje donosi CARNET, a odnose se na CARNET-ove resurse stavljene na raspolaganje članici.

e-Dnevnik administrator

e-Dnevnik administrator djelatnik je škole koji je zadužen za administraciju sustava e-Dnevnik u svojoj školi. To uključuje dodjelu tokena, korekciju pogrešnih unosa nastavnika te komunikaciju s CARNET-om u slučaju poteškoća ili posebnih zahtjeva pri korištenju e-Dnevnika.